www.sudzibas.lv MTTC Garantijas remonts

MTTC - Garantijas remonts

Labāk nepērciet telefonus pie Tele2, jo viņiem galvenais ir PĀRDOT, bet tiklīdz tu samaksā tā uzreiz par tevi ir nospļauties, vari savu telefonu nest kur gribi. Un MTTC šo Tele2 nostāju zin un to lieliski izmanto. Ja būsi TELE2 klients uzreiz tevi centīsies apmānīt. Man piedāvāja veikt garantijas remontu ar nosacījumu, ka piekrītu maksāt par korpusa maiņu. Korpuss esot apskrāpēts un tāpēc garantijas remontu nevarot veikt. Ar šo visu vērsos pie Tele2, bet viņi atbildēja, ka viņi garantijas remontus neveicot un pauda lielu nožēlu par radušos situāciju. Pēc šī es protams nomainīju operatoru un tagad Tele2 veikaliem eju garām.

I

Komentāri (3)

Ventilators 29.09.2014

Veikali nelabo preces, par to es nelielā blogā ierakstīju un tas ir jāpieņem. http://pirktletak.blogspot.com/p/iv-garantija.html

Šobrīd pieklibo Tele2 komunikācija ar tevi, kuras dēļ tu esi dusmīgs/a uz viņiem.

Ar šādu problēmu saskarās ne tikai telefoni, bet arī datortehnikas un sadzīves preces.. Diemžļe jāsamierinās un žēl ka Tele2 nav ieinteresēts nākt pretī.

I iiironija 07.10.2014

Kominikācija Tele2 ir "0". Es neprasīju ne jaunu telefonu un neko bez maksas, tik pretojos korpusa maiņai. Rezultātā Tele2 uzklausīja MTTC vienpersonisko viedokli, ka pēc manas sūdzības MTTC nav izdevies ar mani sazināties, un noraidīja manu lūgumu atrisināt šo situāciju. Lieki piebilst, ka no MTTC es nevienu zvanu neesmu saņēmusi, lai gan es ļoti izmisīgi to gaidīju, jo telefons pie MTTC jau atradās 4 MĒNEŠUS!!! Būtu labi, ja TELE2 pie telefonu pārdošanus savus klientus informētu, ka garantijas remonts būs laikietiplpīgs un pazemojošs, jo tam visu, ko piedzīvoju no MTTC puses pat savam ienaidniekam nenovēlētu!!! Ieteiktu ar šīm 2 iestādēm nevienam nesieties. Vēl ņemot vērā, ka arī Tele2 atbalsta šādu taktiku: vispirms akli piekrīti remonta cenai un tad, kad būs saremontēts, samaksāts un tikai tad pie saņemšanas varēsi uzzināt, kas tad īsti tavam telefonam bija par vainu un kas remontēts.

Un pie visa vainīgi ir KAC(klientu apkalpošanas centra) darbinieki, ja aiziesi uz KAC un izbļaustīsies, tad noteikti paliks vieglāk.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes