MTN mēbeļu veikals - neprofesionalitāte

Es tiešām esmu pārsteigta par mēbeļu veikala pārdevēju darbu.
Kā var būt tik neprofesionāls un nepārzināt veikala produkciju!!!
Kur tas redzēts, ka klientam ir jābrauc uz veikalu un pārdevējam jāskaidro, ko viņš ir piegādājis un kādai ir jābūt piegādātajai precei.
Runa ir par dīvānu, kuram jau divus mēnešus gaidu nepiegādātās detaļas.
Un neviens mani neinformē par to, kas tiek darīts lietas labā.
Vēl piezvana tad, kad nosūtīju sūdzību, un jautā, kas tad tam dīvānam īsti trūkst.
Šādu uzņēmuma pārdevēju vienaldzību pret klientiem un nekvalitatīvo darbu, es nevaru pieņemt. Pret to ir jācīnās.

S

Komentāri (2)

G GG 08.10.2008

Priecājies, ka tev vēl piezvanīja. Es pat tādu uzmanību no viņiem sagaidījis neesmu.

K Kate 20.03.2009

es dīvānus gaidīju 4 ar pus mēnešus 2 vietā.. visu laiku man zvanot un zvanot tikai meli, ka problēmas ar loģistiku - īstenībā viņi bija pasūtījuši citā krāsā nekā mēs pasūtījām un pa to laiku pārdeva šos dīvānus, tādēļ fabrikai pasūtīja vēlreiz, bet man visu laiku meloja.
ļoti neprofesionāls tas Jūrmalas MTN mēbeļu veikala vadītājs vai kas viņš tur ir, vēmiens nāk atceroties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes