www.sudzibas.lv Mosaic Cīņa ar Mosaic par naudas atgriešanu par nekvalitatīvu preci

Mosaic - Cīņa ar Mosaic par naudas atgriešanu par nekvalitatīvu preci

Biju, bet vairs neesmu un nebūšu Mosaic veikalu kliente. Iepirkos šajos veikalos regulāri, bija pastāvīgā klienta karte. Pirms dažiem mēnešiem vienā no Mosaic veikaliem iegādājos svārkus, kuri jau pēc pirmās mazgāšanas sapluka. Veikals atteicās atgriezt naudu, jo defekts esot radies nepareizas mazgāšanas rezultātā. Griezos ekspertīzē, kura atzina, ka tā nav mana vaina, bet gan ražošanas brāķis. Veikalam tas izmaksāja papildus 55 latus (ekspertīzes izdevumi) un vienu zaudētu klientu. Ar to arī Mosaic veikalu tīklu apsveicu! Turpiniet zaudēt klientus.

Visiem pircējiem iesaku:
1.Visa garantijas termiņa periodā OBLIGĀTI saglabājiet pirkuma čeku.
2.Defekta gadījumā visu saziņu ar veikalu veiciet rakstiski (pieprasot no viņiem atzīmi par jebkura jūsu iesniegtā dokumenta saņemšanu vai sūtot tos ierakstītā vēstulē).
3.Ekspertīzes veicēju izvēlieties paši, nevis uzticiet to preces pārdevējam.
4.Ziniet, ka pirms preces nodošanai ekspertīzei (kas maksā 30-60 LVL), daži ekspertīzes veicēji veic preces defekta priekšnovērtēšanu (kas maksā vidēji 7 LVL), līdz ar to jūs zināsiet, vai ir vērts pasūtīt ekspertīzi. Ja atklašies, ka tas tomēr nav ražošanas brāķis, samaksāsiet šos 7 LVL. Ja ekspertīzi pasūtīsiet, samaksa par priekšnovērtēšanu netiks prasīta.
5.Kad esat nodevis preci ekspertīzei, nekavējoties par to rakstiski informējiet pārdevēju, lai veikals vēlāk nevar apstrīdēt ekspertīzes faktu.

Šobrīd esmu saņēmusi atpakaļ gan izdevumus par pašiem svārkiem, gan par ekspertīzi un esmu gandarīta. Aicinu visus, kas ir iegādājušies nekvalitatīvas preces, pacīnīties par savām tiesībām, jo tikai tā var likt tirgotājiem mainīt attieksmi pret pircējiem.

I

Komentāri (4)

A Andrejs 19.11.2010

Skaisti. ;)

E elca 05.06.2012

Es arī kritu par upuri veikalam MOSAIC. Nevienā veikalā neesmu saskārusies ar tādu pazemojošu attieksmi. Pārodod rūpniecisku brāķi un nedomā mainīt. Man pat nebija jāgaida mēnesis, lai brāķis atklātos, tas notika jau nākamajā dienā. Uzreiz arī nesu atpakaļ. Pašlaik nav ne preces, ne arī naudas, spiestā kārtā šo veikalu vēl kreditēju!!! Es šai veikalā nemūžam neiepirkšos, uz ko aģitēšu arī visas savas paziņas!

A Artursss 06.06.2012

Brauc šurp uz UK. PRIMARK veikali ir labākie!

R riepa 01.10.2014

Absolūti nepiekrītu par slikto kvalitāti un nelaipno apkalpošanu. Veikalā t/c Spice esmu saskārusies tikai ar laipnu un atsaucīgu attieksmi, ari atgriest preci nav nekāda problēma. Cita lieta, ka varu tikai pabrīnīties par dažu labu veikala apmeklētāju, kas vienkārši pretīgi izturas pret apģērbiem uzlaikošanas kabīnēs-metot tos zemē, reiz redzēju pat ka ar kājām uzkāpj virsū... tad kādi ir tie apģērbi, kuri pēc šīm ''mērītājām'' ir jāliek atpakaļ uz pakaramajiem.
Veikalā nopērkamie apģērbi ir kvalitatīvi un dod iespēju par samērīgu cenu izskatīties šiki.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes