AtrisinātaMon Tresor - Krāpšana,slikts serviss, bojājums
Labdien! 20.05.2021.Aizgāju uz veikalu Mon Tresor Jelgavā Driksas iela 4.Iegādājos kaklarotu,sudraba ar zelta pārklājumu.Pec mēneša pamanīju, ka zelta pārklājums izzūd.Aizgaju uz to pašu veikalu parādiju pārdevējai.Viņa teica ka jāvēršas pie direktores.Aizgaju pie direktores.Viņa bija uzreiz negatīvi noskaņota teica ka esmu pati vainīga.Tā es aizgāju bez nekā.Ta nav pirmā reize ka šajā veikalā nedod čekus,apmāna pircējus.
Problēma ir atrisināta.Paldies vadībai par atsaucību.
Komentāri (3)
Čeku nevar neiedot, čeku var tikai nepaņemt zināmu iemeslu dēļ, ja tā tad par, ko ir sūdzība?
Sveika, mīļā, kā tev iet? mani sauc Šarona Ārneta, man ir liels prieks ar jums iepazīties, lūdzu, sazinieties ar mani tieši uz manu privāto e-pastu uz ( [slēpt]@gmail.com ) Man ir kaut kas saprātīgs, ko ar jums apspriest tikai pa e-pastu, un es arī jums nosūtīšu manas bildes, paldies
( [slēpt]@gmail.com
08.03.24Vakar gāju uz veikalu Mon tresor lai samainītu gredzenu, jo nebija izvēlēts pareiz izmērs, pārdevēja teica ka ir vajadzīga tā uzlīmīte kur ir virsu svītru kods, 09.03.24 šodien gāju atpakaļ ar visiem čekiem ar to uzlimiti , man pārdevēja vārda LJUDMILA sāka agresīvi atbildēt ka tai uzlīmei ir jābūt uz gredzena un viņu nedrīkst plēst nost jo ir vajadzīga cena, kaut vakar teica viņiem ir vajadzīga tikai tas svītru kods, ļoti nepatīkama apkalpošana visu agresīvi deva, agresīvi atbild.