MODERNO SIA - apkalpošana, garantija, piegāde
Veikala direktors apkalpo labi līdz brīdim kad noslēgts līgums, sasola zilus brīnumus, par preces kvalitāti, garantijām un piegādes laiku!
Solija piegādes laiku 4 nedēļās, bet kad prece pēc 4.nedēļām neatnāca, pateica lai skatos līgumā ko es esot pati parakstijusi, tur tak rakstīt līdz 8.nedēļām!!!
Garantija- 2. gadi! Tikai kad atnāca galds man pateica, ka pati esot vainīga, ka galds saskrāpēts, mans vīrs esot stūlbs un nemākot salikt galdu!!! Kā jums tāda attieksme???
1. Prece atnāca pēc 7.nedēļām!!! solija līz 4.nedēļām...
2.Kvalitāte, slikta, ļoti slikta!!!
3. Garantijas NAV!! Varu sniegt sūdzību patērētāju biedrībā, jo ejot uz veikalu saņēmu apvainojumus par sevi un vīru...
Tākā seciniet paši vi ir vērts tādā veikalā iepirkties?!
P.S. Vienīgais labums, ka man ir nelegāls čeks no mistiskas čeku grāmatiņas, jo čekus no kases aparāta tas veikals inezināmu iemeslu dēļ ar nedod. Laikam Nodokļu nemaksātāji! Griezīšos VID lai pārbauda kas tie pa tādiem brīnumainiem čekiem.
Komentāri (2)
Arī mēs nu esam saskarušies ar šo problemu.
Solija divanu izgatavot piegadat 4-6nedelu laika. Nu jau pagajusas 10nedelas un pa telefonu saka tulit bus, nakmnedel.. Nakamnedel un taa jau menesi.. Liguma eakstits ja nepiegada preci 8nefelu laika vinji atgriezot naudu. Tagad domaju vai prasit lai atgriez naudu vai tomer divanu poegadas? Uz telefona zvaniem neatbild. Katru reizi japrasa pazinjam zvanit no cita numura, lai kads paceltu.. Sausmas! Kas par to ir atbildigs?
Arī mēs nu esam saskarušies ar šo problemu.
Solija divanu izgatavot piegadat 4-6nedelu laika. Nu jau pagajusas 10nedelas un pa telefonu saka tulit bus, nakmnedel.. Nakamnedel un taa jau menesi.. Liguma eakstits ja nepiegada preci 8nefelu laika vinji atgriezot naudu. Tagad domaju vai prasit lai atgriez naudu vai tomer divanu poegadas? Uz telefona zvaniem neatbild. Katru reizi japrasa pazinjam zvanit no cita numura, lai kads paceltu.. Sausmas! Kas par to ir atbildigs?