Modajurmala.lv - Krāpšana ar nekvalitatīva apģērba tirgošanu
Mājas lapā apģērbu apraksti un tas kas reāli tiek piegādāts neatbilst aprakstam. Atnāca jaka, nekvalitatīva ar izirušu šuvi pie apkakles jebkura vīle ir irstoša, no apģērba veļas pūkas. Šie apģērbi noteikti nemaksā to naudu, ko par tiem prasa. Atpakaļ aizsūtīt nav iespējams, jo netiek atsūtīta atgriešanas veidlapa, kas noteikumos pie atgriešanas nepieciešama. Noteikumos manuprāt patērētāju tiesībām neatbilstoši atgriešanas noteikumi. Jā, kļūda ka neizlasīju, bet nevar būt, ka saņemot saplīsušu jaku, to man nav iespēja nosūtīt atpakaļ un saņemt naudu. Noteikumi pie atgriešanas ir nepieņemami, jo maksā tik pat cik apģērbs un šo neatmaksā. Man atsauksme ar 2 tā arī neparādās.
Pievienoju pasūtījumu, saraksti un foto ar nekvalitatīvo jaku. Kā arī, īpašos'' atgriešanas noteikumus. Ar mani nedēļas laikā tā arī neviens nav sazinājies
Komentāri (2)
Vai kāds ir griezies Patērētāju tiesību aizsardzības birojā? Gatavoju viņiem iesniegumu par šo internetveikalu, jo arī man gadījās uzķerties uz šo kantori... Pirku jaku. Rezultātā pēc 2 nedēļu gaidīšanas, saņēmu nepareizo izmēru un nepareizo jaku! Atbilžu uz e-pastiem nav. Droši vien esmu zaudējusi naudu, bet gribēju zināt, vai ir vērts griezties pēc palīdzības pie Patērētāju tiesību aizsardzības biroja?
Rakstīju uz Patērētāju tiesību aizsardzības biroju (viņu mājaslapā ir iesniegumu veidlapas) ar visām kopijām no e-pasta, rēķinu, maksājuma uzdevumu, fotogrāfijām. Nedēļas laikā atnāca ziņa no modajurmala, ka nauda tiks atgriezta 10 dienu laikā. Gaidīšu. Par preces atgriešanu gan viņi neko neraksta - ceru, ka vēlāk nesekos pretenzijas, ka neesmu atgriezusi preci :)
Saņemieties visi, kas cietuši, un veltiet šim pusstundu sava laika. Būs mazāk krāpnieku! Tā ir firma no Lietuvas.