Micabella - Slikts serviss, iespējams krāpšana
Micabella iegādājos kosmētiku 05.04.2017.g. Samaksāju 295 eiro. Iesniedzu Micabellas darbiniecēm reģistrēšanai Lyoness lojalitātes karti punktu uzkrāšanai. Darbiniece piereģistrēja manus datus (vārdu, uzvārdu, mobilo numuru, Lyoness lojalitātes kartes numuru). Ziņu par darījuma veikšanu nesaņēmu. 11.04.2017.g. atkārtoti interesējos pie Micabellas darbinieces kāpēc nesaņemu ziņu par produktu iegādi, darbiniece ziņoja,ka ir sazinājusies ar sekretāri un man tika solīts, ka nākamās dienas rītā ziņa tiks nosūtīta. Ziņu nesaņēmu un šodien, 13.04.2017.g. sazvanīju sekretāri, uz manu neizpratni par notiekošo viņa ziņoja, ka darbinieces viņai nav nogādājušas datus, lai gan visi dati tika atstāti un solīja visu nokārtot pēc atkārtotas datu piereģistrēšanas. Nekādu ziņu vēl joprojām neesmu saņēmusi. Firma,kurā strādāju arī izplata Lyoness lojalitātes kartes un zinu,ka nepieciešamā informācija tiek ievadīta uzreiz un manā klātbūtnē klients saņem SMS.
Pievienot komentāru