AtrisinātaMerkurita, ūdens filtrs - par servisu, kvītīm
Firmas "Merkurita" servisa darbinieks, nomainot ūdens filtru, neizsniedz nekādu kvīti. Uz jautājumu par kvīti, atbild, ka man tas esot bijis jāpieprasa dispečeram pa telefonu. Kā tad ar nodokļiem? Kam tad es maksāju: meisatra kabatā? Pagaidām nesamaksāju, kamēr nebūs kvīts, kuru solīja atvest. Es te nemaz nepieminēšu meistara rupjību, jo kā atbildēja firmas "Merkuritā" administrācijas pārstāve - man esot jāmaina attieksme, lai netiktu bojāta mana nervu sistēma. Par atvainošanos no šis firmas nemaz nav ko gaidīt.
Uzņēmuma Merkurita pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru