Merkurita - Pateicība
Nevarēju atrast kur rakstīt pateicību, tādēļ rakstu te. Esmu apmēram 6 mēnešus atpakaļ iegādājusies magnoflex matraci un spilvenus. No sākuma domāju, ka esmu izmetusi naudu vējā, bet pēc 3 mēnešiem konstatēju, ka vīram, kuram ir psoriāze, sāk uzlaboties ādas stāvoklis. Un vēl es sapratu, ka sen nav vairs bijusi migrēna, kura man pirms tam bija ļoti bieži. Liels paldies merkurita darbiniekam, kurš mani pārdeva to, kaut sākumā negribēju pirkt, jo nebija lēts. Vārdu vairs neatceros. Mana ģimene ir ļoti priecīga. Paldies
Komentāri (7)
Cik samaksāja par šo reklāmu?
Besī ārā! Kā tev šķiet vai tiešām ir jāmaksā cilvēkam vai jābūt firmas darbiniekam, lai būtu
apmierināts ar pirkumu un par to pateiktu paldies?! Vai tiešām būt apmierinātam un priecīgam par
kko un par to informēt citus ir noziegums vai to dara tikai par maksu?! Paldies-tu mani apgaismoji...
sūdzēties drīkst un tad tu neesi nopirkts, bet ja pasaki paldies un esi patiešām apmierināts, tad tas ir
slikti, nosodāmi un par naudu! Halo... Mosties! Mēdz būt arī cilvēki, kuri ir pateicīgi un priecīgi par
iegādāto da jebkuru preci un šjā reizē tā ir magoflex, pakalpojumu utt... Un ir lietas, kas nav
nopērkamas par nekādu naudu! Kolta un tev līdzīgie-cik jums samaksāja, lai nomelnotu?! Kā
pakalpiņš esi, lai runātu par to, ko neesi par pamēģinājis?! Lieciet mani mierā! Mana ģimene vēlreiz
var pateikt tikai paldies! Jūs aizdomīgie īgņas- atveriet acis! Viss nav melns! Pasaulē ir arī baltā
krāsa!
Nesen šo iestādi baigi nozākāja. Tagad baigi slavē. Jau otrâ reize...dīvaini!
izklausās pēc darbinieka.
nu, vai vai varbūt kādam paziņam spilvens iedots par šo atsauksmi.
Es arī gribu pateikties! Nopirku Magnoflex spilvenu lai uzlabotu smadzeņu darbību, un tiešām paliku gudrāks un sapratu, ka vairs nekad tādus s..dus nepirkšu
Katram vienozīmīgi ir savs skats un viedoklis uz šo visu. Es tikai nesaprotu vienu. Pati personīgi esmu apmeklējusi prezentāciju.. mannekas netika uzspiests , jauki visu izstāstīja par produktiem ,nevienā brīdī nejutu uzspiešanu . Es uzskatu kad ja pašam ir pozitīva attieksme tad arī pārstāvis nav ne apvārdotājs nekas cits. Protams ja ir vēlēšanās palīdz atrast Tev piemērotāko ! Paldies Merkurita. —Klients.
Halo, mosties varu pateikt tev pašam! Neviens saprātīgs cilvēks sudzibu portālā neraksta atsauksmes.