Merkurita LV SIA - Ir pamats domāt par preces higiēnu, par tās neesamību
Esmu ļoti vīlusies gan produkcijā, gan attieksmē pret klientu. Ar šo produkciju iepazinos kādus 10 gadus atpakaļ, tad biju sajūsmā par šo produkciju. Bet laikam ejot, ražotāju vairs neinteresē cilvēku Veselība, bet tikai nauda. 14.02.2022. Iegādājos Camel vilnas produkciju, bet jau pēc 2 dienām sapratu, ka prece nemaksā savu naudu un pavisam man neder, virsmatracis bija nepatīkams ādai un ass, sega bija smaga un visu laiku sakrita pārvalkā, ļoti neērta. No spilvena man visu nakti bija aizlikts deguns un pēc tam visas dienas garumā sāpēja galva. Protams sazinājos ar pārdevēju par preces atgriešanu, lai atgūtu naudu. Kaut kur tikai pēc pusmēneša atbrauca pēc preces, bet nevis tāpēc, lai atgrieztu naudu, bet, lai paziņotu, ka preci atpakaļ nepieņem un naudu nav iespējams atgriezt. Piedāvāja vietā citu preci, uz ko jautājām, ko darīsim, ja atkal prece nederēs, saņēmām atbildi, ka viņi ir izvērtējuši mūsu prasības, un šis mums ir vislabākais variants un noteikti mums derēs. Bet tā nebija, rakstīju jau tajā pašā nedēļā, bet nekādu labu atbildi nesaņēmu. Ar nolūku viss tika novilkts laika ziņā, zvanu saņēmu tikai 11.04.2022. Ar piedāvājumu par solīto atlaidi, kura ir piliens jūrā.. Naudu viņi neatgriež, jo prece ir izņemta no iepakojuma, bet kā savādāk var izmēģināt produkciju neizņemot no iepakojuma.
Un kaut gan viņi teica, ka preci atpakaļ nepieņem, fakts tāds, ka preci atpakaļ paņēma, tā ka kāds cits varēs izmantot mūsu atvērto preci. Un neviens nezina, vai viņi kaut ko dara ar preci, kad to savāc no klienta, un tas jau ir higiēnas jautājums. Varbūt viņi savāc preci, atkal iepako un tālāk pārdod kā lietotu. Labi, citi dienu, divas tikai izmanto preci, bet kāds varbūt mēnesi. Tāpēc beigās no tādām precēm arī parādās jaunas slimības, nevis palīdz mūsu veselībai, kā to viņi liela savā mājaslapā.
Un vēl man likās ļoti dīvaini tas, ka mājaslapā nav vispār nevienai precei Cenas, it kā viņi katram cilvēkam teiktu citas Cenas.
Pēc tādas attieksmes pret klientu, es sapratu, ka šai firmai cilvēku Veselība nav prioritārā, viņiem galvenais ir nauda. Skumjākais ir tas, ka šo produkciju pērkam ne tikai sev, bet arī saviem bērniem, gribēdami tikai labu. Citi, varbūt, pat atdod pēdējo naudu, lai rūpētos par savu veselību, bet šī firma to tikai izmanto.
Jāraksta, jāzvana vairākas reizes, daudz tiek ignorēts, bet pēc kāda laika tomēr atbild, lai izliktos, ka it kā rūpējas par klientu, bet īstenībā tā nemaz nav.
Neiesaku nevienam, precei nav tās kvalitātes, kādu summu viņi prasa. Šausmīgi cilvēki, bet dzīvē viss atgriežas dubultā.. Žēl, ka pasaule nonāk tik tālu
Pievienot komentāru