Mēness Aptieka - Slikts serviss
Sveicināti .
Trešo reizi gada laikā paliku neapmierināta ar farmaceitu darbu Mēness aptiekā 172, Aizkrauklē, Lāčplēša ielā 5.
Šodien , 16. oktobrī farmaceite Novikova blakus telpā dzerot kafiju skaļi risināja privātas telefona sarunas, kamēr farmaceite Eglīte uzspēlēti lēni apkalpoja kādu pensionārīti. Uz manu lūgumu , ka steidzos, Eglīte centās strādāt vēl mākslīgi lēnāk (videonovērošanā, cerams , redzams), bet Novikova izlīda no blakustelpas tikai tad, kad es biju apkalpota. Kad ienāca nākošais klients (vienatnē , tāpat kā es).
Tad kāpēc Novikova nevarēja izlīst ātrāk izdzirdot, ka es steidzos? (Mani gaidīja cilvēks )
Kāpēc Eglīte strādāja tik uzsvērti lēni? Vai viņa lieto kādas vielas?
Šo pašu atradīsiet portālā sudzibas.lv
Jo tā bija nevis pirmā , bet kārtējā pieredze.
Jaunatvērtajā lielajā Mēness aptiekā pie Aizkraukles slimnīcas ir normāli, kvalificēti farmaceiti ar adekvātām un konkurētspējīgām saskarsmes spējām ar klientu!
Komentāri (2)
tie vārdi ''es steidzos'' bieži apkalpošanas jomā skan, daudz pat vairs neņem vērā, ja steidzies tad kāpēc tikai tagad ej un vēl lepni paziņo. Jā nebija forši no otras puses tik skaļai būt, bet tu nevari sagaidīt lai beidz apkalpot gados vecu cilvēku tikai ''jo tu steidzies''
Princesi laicīgi neapkalpoja, kādēļ gan otram darbiniekam jāpamet atpūtas pauze, lai skrietu apkalpot... nevajag sevi likt prioritātē, tad uz iestādēm jāiet, tad, kad nesteidzies...par to runāšanu privāto pēc šāda teksta, nav vēlmes ticēt, jo šādi sarakstīs jebko,lai sevi izceltu un otru pazemotu un pataisītu vainīgu