Mēness Aptieka - Nevar sazvanīt
Vēloties atrast konkrētas zāles, mēģināju zvanīt uz tuvāko "mēness aptieku" (āgenskalnā - mazā nometņu ielā 32) , taču klausulē dzirdu vien paziņojumu, ka "atvainojiet, jūsu izsauktajam numuram nav adresāta... ". Kādēļ ir jāmaldina cilvēki? Kādēļ nekas netiek darīts, lai labotu šo nolaidību? Turklāt, arī viņu centrālo biroju vienkārši nav iespējams sazvanīt pa tel. , kas ir norādīts viņu mājaslapā! Un arī vēl trijās viņu aptikās neviens necēla klausuli... Zem katras kritikas šāda attieksme (pie kam pret cilvēkiem, kuri tā jau ne aiz gara laika un labas veselības meklē palīdzību) !
Komentāri (9)
Ja nevarat sazvanīt, rakstiet epastu - tas aizņems tikpat daudz laika, kā uzrakstīt šo sūdzību. Varbūt klausuli aptiekās neceļ tādēļ, ka cilvēki strādā un apkalpo klientus, nevis tāpēc, lai Jums ieriebtu? Jūs cilvēki vienmēr atradīsiet par ko pasūdzēties.
Man šī info par zālem bija nepieciešama steidzīgi, nevis tad, kad kāds izdomās atbildēt uz kaut kada tur cilvēva kaut kādu tur e-pastu... Neesmu tik naiva savos "16" vairs, piedodiet. Lai gan šo neticību (atbildei, pie kam - ātrai) paši cilvēki vien ir radījuši - tieši neatbildot laicīgi, vai vispār neatbildot (iz personīgās pieredzes). Tad kādēļ man būtu jākāpj uz tā paša "grābekļa"? UN VISPĀR: šajā sūdzībā uzsvars bija uz to, ka tika norādīts tel. nr, kam vispār "nav adresāta"! Tās tā kā normāli vai? Un ja kāds nevar, vai negrib atbildēt uz tel. zvaniem (ir zvanīts uz vienu un to pašu nr. arī vairākkārt, pie kam ar pārtraukumiem), tad tas tel nr. arī nav jāpublicē! Un tam, ka cilvēkiem "vienmēr atradīsies, par ko pasūdzeties" ir arī sava labā puse..., nenoliegsim taču !?! Gala beigās tas veicina lietu kārtību, un, tādējādi, arī kopējo labklājību!
Diemžēl Jūs vēl nesapratat, ka mūsdienās e-pastu, tāpat vienkārši, izlaidības dēļ, nevar palaist... Jo tos mierīgi var izkontrolēt daudz vairāk cilvēku nekā kaut kādu telefona zvanu. Tajā skaitā augstāk stāvošā vadība..Bet zvans?..jā, Jūs pareizi uzrakstījāt...tikai tas ir par zvanu, nevis epastu: KAUT KĀDA cilvēka KAUT KĀDU zvanu,neviens arī nepamanīs... Jāattīstās kopā ar apkārtējo pasauli...)))
Vispirms pārbaudi vai pareizi numuru sastādīji... Un vispār.. ir jautājumi par medikamentiem... jautā ģimenes ārstam ! Cik es vairākās pilsētās esmu saskāries ar Mēness aptieku, varu teikt tikai to labāko !
Jā, jā... Nemāku numuru sastādīt noteikti, pie kam vairākas reizes no vietas. Un ka pie ģimenes ārsta jāvēršās arī gadījumā, kad runa ir par medikamentiem uzņēmuma (ne personīgajām) vajadzībām, arī neiedomājos... savā "blondajā" galvā. Skaidrs. Traki gan ir ar mani ;). Taisni vai paldies jāsaka par tik "vērtīgiem" padomiem :))). Bet tas, ka aptiekas numurs tīkla ir publiskots neeksistējošs, ir vien "pupu mizas". Bet, ja nu notiek brīnumi, un kāds šai pašai aptiekai lojāls darbinieks ņem un izdara kko lietas labā... ?!? ;)
Traka tante, varbut uzraksti aptiekas vadibai sudzibu, nevis turpini nemties seit? Piekritu, ka telefona numuram ir jabut tadam, kas atbild, bet tagad biezi uz epastiem atbild atrak neka uz zvaniem.
Man kā reiz vīrs savas nopirktās tabletes aizmirsa Mēness aptiekā. Sazvanīju bez problēmām, pie zālēm tikām.
Tas gan bija Barona centra Mēness aptiekā.
viņiem ir tikai mobilie tel.Neuzlādē,kaut kur nobāž.Farmaceti ir dažādi,kā mēs visi.Kam viss kārtīgs,kam bardaciņš