Mēness Aptieka - Nepieklājīgs farmaceits
Pāris dienas atpakaļ saskāros ar nekulturālu farmaceiti, kas strādā jēkabpilī “mēness aptiekā” t/c aura, un nolēmu uzrakstīt sūdzības vēstuli, jo tā nav pirmā reize kad viņa rupji apkalpo. Arī pamanu kā viņa apkalpo citus cilvēkus, it īpaši pensionārus, sāk nervozēt, ka jāatkārto otro reizi, murmina zem deguna kaut ko. Viņas tonis vienmēr aizvainojošs.
Un vēl pamanīju, ka viņa pilnīgi nemāk runāt latviešu valodā! Es uzsāku sarunu latviski, viņa automātiski pārslēdzas uz krievu valodu. Arī dēļ tā daudzi pensionāri, kuri nesaprot krievu valodu
pārjautā viņai atkal, bet viņa tā arī turpina atbildēt krieviski. Ļoti šausmīgi un necienoši izskatās no malas.
Lūdzu kaut ko izdarīt, lai šī farmaceite nestrādā apkalpojošā sfērā, jo šī sieviete uzvedas pilnīgi vienaldzīgi un nekorekti pret pircējiem, itkā ienīst savu darbu.
Saskatīju viņas vārdu un uzvārdu-Larisa Golubeva.
Komentāri (4)
ienist vai neienist, ja cilveks strada klientu apkalposanas nozare, ir jabut pieklajigam, punkts. ja tu apkalpo un atklati ienisti kadus klientus, kaut kjas nav riktigi. ja es piedzivotu tadu attieksmi, es ar iestadei rakstitu.
Думаю, что это писал не клиент. Клиент, которого плохо обслуживают в конкретной аптеке, не будет туда ходить. Тем более, что аптек в городе много, выбор большой. Скорее всего это писал фармацевт, конкурирующий за рабочее место в маленьком городке.
Cienījamais anonīmais, es vélos jums apliecināt, ka es ļoti mīlu savu profesiju, , jo mana izvēle tika _izdarīta_ , apzinoties izaugsmi. Es cienu visus pacientus, un jo īpaši vecāka gadagājuma cilvēkus. Manas valsts valodas zināšanas atbilst manam amatam, jo izglītību ieguvu latviešu valodā. Es jums apliecinu, ka savas profesijas karjeras laikā, un tas ir vairák neká viena gada laiká, esmu sasniegusi noteiktu līmeni un rezultātus. Par to esmu uzteikta no vadíbas vadības puses Tápéc esmu sašuusi , ka man trūkst profesionalitātes. Jūsu darbības mērķis man ir saprotams, un es zinu anonīmas personas identitāti.
Es novēlu jums panākumus visā, it īpaši jūsu karjerā!
Diezgan bieži sanāk iegriezties šajā aptiekā un ir gadījies arī sastapt šo farmaceiti. Bieži vien attieksme ir diezgan nepieklājīga,kas pauž nevēlēšanos klientam palīdzēt, vai arī komunicēt ar to latviešu valodā,kas ir ļoti manāmi.To neapmierinātību redzot komunikācijā,neteiktu,ka cilvēkam patīk tas ko viņš dara... Ne katrs klients saprot krievu valodu,un katram ir tiesības komunicēt valsts valodā.Negrib/nespēj ieteikt klientam medikamentus,kas dotajā brīdī varētu palīdzēt. Cenšos nu jau tad arī izvairīties no šīs "farmaceites" , lai nebojātu sev dienu. Turpretim pie jebkura cita šīs aptiekas farmaceita griezties ir patīkami.