Meistars24-7.lv - Necieņa pret klientu
Tika sarunāts Elektriķis dienas vidū, attiecīgi jātiek no darba mājās uz to mirkli un jāpakārto diena. Norādītajā laikā Elektriķis neierodas. Pēc aptuveni 30min nolēmām piezvanīt un pārliecināties vai būs uz ko Elektriķis atbild, ka objektā jau bija, neviens lejā viņu neesot sagaidījis. Šeit laikam jāpiemin, ka dzīvojam daudzīvokļu mājā. Jautājam - kādēļ jūs nezvanījāt, tad atbilde bija “jūs nebijāt uz vietas, sadarbība nenotika un atpakaļ nebraukšu”. Piezvanīju uz uzņēmuma mājas lapā norādīto telefonu, kur vēlējos izteikt pretenziju par elektriķa attieksmi, bet tur man norādīja, ka elektriķim nav pienākums man zvanīt kad viņš ir atbraucis, jo redz man visi ieejas kodi bija jānorāda, izsaucot meistaru pašā sākumā. Kad jautāju - kāds būs risinājums, tad man atbildēja, ka risinājuma nebūs un, ka meistars (arī cits) nebrauks pie mums. Kā var būt tik briesmīga klientu apkalpošana mūsdienās? Esmu šokā! Vai mans kā klienta laiks netiek respektēts un kā vispār var beigās atteikties apkalpot klientu? Ļoti rupji, neiesaku nevienam un šādus cilvēkus pat mājā nekad neielaistu vairs.
Komentāri (1)
Kaut kāds krievu kantoris priekš visiem tiem padomju laiku "rabotņikiem".