Pulss 5 - Necieņa pret klientu

Dežūrārsts Andris SiliņšStrādā Veselības centru apvienības Medicīnas centrs Pulss 5. Kad gāju pie viņa, tad viņš sūdzējās un dusmīgi jautāja, kāpēc pie viņa nāk. Tad citā reizā jautāja, kāpēc nenācu ātrāk, un tā vairākas reizes atkārtoja, cik slikti , ka nenācu ātrak, kaut gan parasta klepus gadījumā (kā tas izrādījās) neviens ātri neskrien pie ārsta. Tad kā tad īsti ir - nākt ātrāk vai nenākt vispār? Tad vēl viņš teica it kā draudzīgā tonī, mierīgi - kaut ko par vēlies atrauties (vai kaut kā tamlīdzīgi - īsti neatceros), ka negāju ātrāk parasta klepus gadījumā. Tālāk arī sekoja visādas pamācības. Šķiet viņš speciāli nevēlas, lai cilvēki pie viņa iet kā pie dežūrārsta, un vēlas visus atbaidīt. Viņam patīk ņirgāties par cilvēkiem. Sanācis iet trīs reizes pie viņa. Vienmēr tāda ņirdzīga attieksme - bez cieņas. Neiesaku iet pie šī dežūrārsta!

H

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes