Mēbeles24.lv - Serviss un attieksme pret klientu - 0
2017. Gada oktobrī pasūtījām atpūtas krēslus un dīvānu pie šī šķietami uzticamā mēbeļu pārdevēja. Veicām apmaksu pilnā apmērā un tika solīts, ka līdz jaunajam gadam mēbeles tiks piegādātas. Sākotnēji apmierināti - termiņos iekļāvušies. Piegādātāji izkrāva mēbeles mūsu pagalmā un devās prom. Ienesām mēbeles mājās un mums par lielu pārsteigumu zem iepakojuma plēves redzējām defektus. Iegriezumi krēsla atzveltnē (kurus šķiet, ka kāds vēl neveiksmīgi mēģinājis šūt) . Saprotot, ka saņēmām brāķi, rakstījām iesniegumu šim uzņēmumam, ar cerību, ka saņemsim atvainošanos par radušos kļūmi un operatīvi apmainīs brāķi pret jaunu krēslu. Gaidījām solītās 15 dienas, kuru laikā solīts izskatīt iesniegumu, līdz saņēmām telefona zvanu no kāda ar dzīvi neapmierināta darbinieka, kurš diemžēl nestādījās pat priekšā. Protams, apgalvoja, ka tā nav rūpnīcas vaina un krēslu paši esam "sašķērējuši". Uz jautājumiem kā risināt situāciju, kur iespējams aizvest krēslu (ja reiz fotogrāfijās defekts nav redzams) saņēmām tikai nelaipnas atbildes "man arī daudz kas nepatīk", "nevar atvest nekur" līdz klausulē iestājās klausulē un mūs rupji sakot "uzmeta". Saprotot, ka ar šo uzņēmumu komunicēt ir bezcerīgi, rakstījām pieteikumu ptac, pēc kura, jau 2 dienas vēlāk zvanīja šis pats nelaipnais darbinieks ar tekstu "laikam iepriekš īsti nesapratāmies, mēs jums pasūtīsim jaunu krēslu! ". Priecīgi, ka ptac tik operatīvi mums palīdzējuši atrisināt šo problēmu, gaidījām nu jau solīto 20. Februāri, kad saņemšot jauno krēslu. Protams, 20. Februāris un ne krēslu, ne zvanu. Zvanījam šim pašam bez vārda darbiniekam, kurš lika pārzvanīt vēl apmēram 3 dažādiem numuriem, līdz no viena saņēmām atbildi "tomēr būs līdz 9. Martam". Šodien ir 15. Marts (atgādinu, ka mēbeles pasūtījām oktobrī) , joprojām no krēsla ne ziņas, ne miņas. Jūtam, ka sadarbību ar ptac vajadzēs turpināt.. :)
kopsavilkumā, uz vietas pasūtot mēbeles - viss jauki un superīgi, parāda sevi kā uzticamu uzņēmumu, bet šobrīd rūgti nožēlojam, ka sākumā neiegājām sūdzības.lv, lai palasītu par šī uzņēmuma "labo" slavu. Attieksme rupja, galvenā interese ir iekasēt naudu un klientu tālāk atšūt, sava reputācija ir vienaldzīga. Pieredze šausmīga. Nevēlu izvēlēties mēbeles24.lv.
Pievienot komentāru