Mebeles1.lv - Krāpšana/slikts serviss
Ja negribas lasīt garo tekstu, īsie secinājumi:
1) nekāda gadījumā neveiciet priekšapmaksu berrymebeles.lv vai mebeles1.lv,
2) labāk vispār neizmantojiet viņu pakalpojumus, jo ikea Cenas gandrīz tādas pašas, krāpšanas risks tuvu nullei un klientu apkalpošana daudz labāka (es to sapratu par vēlu) .
Pasūtīju pilnu virtuves mēbeļu komplektu no berrymebeles.lv, kas ir tas pats mebeles1.lv, jo uzņēmumam sia eurotrade1 pieder abi šie interneta veikali. Solītais piegādes laiks bija 3 nedēļas. Pie pasūtījuma apstiprinājuma mani brīdināja, ka šādam lielam pasūtījumam piegāde varētu aizkavēties kādu nedēļu, uz ko piekritu. Kad bija pagājušas 4 nedēļas, pirmdienā, piezvanīju, lai painteresētos, kur ir mans pasūtījums saņēmu atbildi, ka viņi nezina, bet piezvanīs ražotājam. Piebildīšu, ka viņu mājaslapā ir iespēja apskatīties pasūtījumu statusu, kas ir pilnīgi bezjēdzīgi, jo vienīgais, ko tur var redzēt ir ka darbinieks x ir mainījis pasūtījuma statusu, bet pats statuss, vai piegādes laiks, vai atrašanās vieta nav redzama. Vēlāk saņēmu atbildi, ka piegāde būs nedēļas beigās vai nākamās nedeļas sākumā. Es ar to samierinajos un gaidīju piegādi. Tā, protams atkal neatnāca un neviens pat neatsūtīja nekādu paziņojumu un proaktīvi ar mani nav sazinājies neviens kopš piegādes veikšanas. Jāpiemin, ka piegade neatnāca arī nākamajā nedēļa, kad atkal zvanīju un atbilde bija tāda pati. Tā 3 nedēļas izvērtās 6 un tas ir tikai pagaidām...
Labdien. Pateicamies par Jūsu sniegto informāciju un izteikto viedokli, mēs to ņemsim vērā, lai turpmāk mēs nepieļautu tamlīdzīgas situācijas. Mūsu mājaslapā ir norādīti vidējie piegādes laiki, taču, ja arī veiktais pasūtījums ir jāuzgaida ilgāk, zvanām un informējam, tādēļ atvainojamies, ka Jūsu pasūtījumam netika pievērsta pastiprinātāka uzmanība no darbinieku puses un savlaicīga informēšana par tā statusu. Mēs cenšamies pielāgoties katram klientam, kurš ir izlēmis iegādāties mēbeles pie mums, piedāvājot tai skaitā, arī Jūsu minēto, pasūtījuma veikšanu bez priekšapmaksas, kā arī pasūtījuma izsekošanas statusu mājaslapā, kur var aplūkot, kad tiek veiktas būtiskas izmaiņas- pieņemts, izsūtīts, saņemts, pārbaudīts, nogādāts pie klienta. Žēl, ka Jūsu pieredze ar mūsu internetveikalu nav bijusi veiksmīga, tiklīdz pasūtījums ir saņemts mūsu noliktavā, mēs darām visu iespējamo, lai pasūtījums pie klienta nonāktu iespējami ātri. Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
Andra
Mēbeles1
Pievienot komentāru