AtrisinātaMebeles1.lv - Krāpšana

Iegādājāmies skapi mebeles.lv interneta veikalā. Kastes netika pārbaudītas piegādes brīdī. Atpakojot vienu no divām kastēm, konstatējām, ka mēbele ir bojāta. Tā kā tiek piedāvāta preču atgriešanu, tad nofotografējām bojājumus un nosūtījām e-pastu, ka vēlamies atgriezt preci un saņemt atpakaļ naudu. Saņēmām atbildi, ka prece jau ir salauzta montējot. Tiešām aplūkojot rūpīgāk detaļas tās jau ir skrūvētas kopā. Neesam vēruši vaļā otru kasti, kurā varētu būt montāžas instrukcija un pārējās detaļas. Saprotam, ka mums ir piegādāta prece, ko iepriekš kāds ir montāžas laikā sabojājis. Šis fakts nav ticis konstatēts un tagad mēs esam apkrāpti, jo nevaram atgriezt preci tāpēc, ka mums ir piegātātā mēbele jau ir montēta un pēc atgriešanas noteikumiem šādas preces nevar atgriezt.

Atbilde no Mebeles1.lv Support Pārstāvja atbilde 21.08.2017

Labdien!

Vēlamies precizēt vai tiešām situācija pielīdzināma krāpšanai un Jūsu situācija netika atrisināta? Ja tomēr nē, lūdzu, uzrakstiet par kuru tieši pasūtījumu iet runa, jo bez papildus informācijas par Jūsu konkrētu situāciju vai bez Jūsu kontaktiem, mēs nevaram izsekot šo situāciju un korekti atbildēt uz Jūsu sūdzību. Protams no defektiem neesam pasargāti arī mēs, bet mēs vienmēr cenšamies atrast labāko risinājumu Jums.

Ar Cieņu,
Mebeles1.lv direktore
Jekaterīna Vercinska

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Kachin 22.08.2017

Situācija tika atrisināta - skapis atdots un nauda saņemta atpakaļ, beigās netikām apkrāpti. Tomēr ļoti nepatīkama attieksme no darbinieku puses. Situāciju bija iespējams atrisināt tikai ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra palīdzību, labi, ka pietiekoši ātri vērsāmies pēc palīdzības tur.

K

Komentāri (2)

G Gundega Arāja Subere 13.09.2018

Tieši mans variants. Atverot kasti viena detaļa ieplaisājusi. Zinot to čakaru kam jāiziet cauri un vēl beigās tevi uztaisa par vinīgu, neko viņiem nesūtīju, bet šajā veikalā iepirkos pirmo un pēdējo reizi.

M Mebeles1.lv Support Pārstāvja atbilde 13.09.2018

Labdien, Gundega!

Mēs ļoti atvainojāmies, ja saņēmat preci ar bojājumu.
Mēs vienmēr cenšamies atrisināt visas radušas situācijas ar katru mūsu klientu un pēc iespējas ātrākos laikos.
Visam mēbelem tiek izsniegta garantija un, ja Jūs saņēmat mēbeli ar bojājumu, lūdzam, sazināties ar mums pa telefonu vai atsūtīt mums uz e-pastu [email protected] nelielu situācijas aprakstu un fotoattēlu ar bojātu detaļu.

Būsim ļoti pateicīgi, ja varēsiet sniegt mums vairāk informācijas un mēs varēsim novērs defektu Jūsu pasūtītai mēbelei.

Ar Cieņu,
Mēbeles1.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes