www.sudzibas.lv Mebeles1.lv Drausmīga mēbeļu kvalitāte, drausmīgs serviss

Mebeles1.lv - Drausmīga mēbeļu kvalitāte, drausmīgs serviss

Iegādājos stūra dīvānu, kuru saliku tikai kādu nedēļu pēc saņemšanas, jo dzīvoklī bija remonts. Ļoti lēti veidots dīvāns - ar audumu piesegtas tikai redzamās daļas, pārējais ir nepiesegta skaidu plate. Dīvāns no apakšas vispār ir kā skaidu plates lēta kaste. Vietām skrūvju vietas neatbilstošā vietā, un, lai saskrūvētu dīvānu, pašam vēl jāpārurbj skrūvju vietas, savādāk dīvāna kājas vietām karājas gaisā. Tāpat arī sēdēšanai paredzētā vieta ir konstruktīvi nepareiza - iesēžoties dīvāna stūrī, viens no dīvāna galiem paceļas gaisā! Turklāt uzrakstot atsauksmi pēc veikala atsūtītā linka, atpakaļ atsūta atbildi e-pastā, ka nevar nopublicēt šādu atsauksmi - veikals publicē tikai pozitīvās atsauksmes, tāpēc mājaslapā publicētajam ticēt nedrīkst! Pēc atsauksmes pats veikals kā risinājumu atsūta ražotāja atsauksmi, ka dīvāna spilvens kontruktīvi ir paredzēts kā šūpoles!: - d.
Šī ražotāja mēbeles neiesaku nevienam, un arī pats vairs nepirkšu nekad!

06.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Mebeles1.lv Support Pārstāvja atbilde 06.04.2022

Labdien, Māri. Paldies par Jūsu veltīto laiku, lai dalītos savā pieredzē.
Vēlamies precizēt, ka sūdzība no Jums tika saņemta vairāk kā mēnesi pēc stūra dīvāna piegādes. Ņemot vērā Jūsu iesūtītās fotogrāfijas, neatbilstības netika konstatētas - dīvāna korpuss netiek apšūts ar polsterējumu, kas arī redzams mājaslapā pievienotajos attēlos. (skat. pielikumu) Savukārt, ja par citām, Jūsuprāt, nepilnībām uzņēmuma atbilde nav bijusi Jums pieņemama, sazināsimies ar Jums, lai pārrunātu un izskatītu radušos situāciju.
Uz atsauksmi saņēmāt atbildes e-pastu, kurā ir norādīta sīkāka informācija. (skat. pielikumu)
Atsauksmes no mūsu puses netiek koriģētas, slēptas vai kā citādāk mainītas, un darbinieki reaģē uzreiz, lai noskaidrotu radušās problēmas detaļas.
Arī mums šie laiki izraisa papildus stresu un rūpes par sevi un apkārtējiem, tomēr vienmēr risinām jebkuru problēmsituācijas cilvēcīgi meklējot iespējamos kompromisus.

Ar cieņu,

Andra
Mēbeles1.lv

Atbilde no Mebeles1.lv Support Pārstāvja atbilde 06.04.2022

Labdien, Māri. Paldies par Jūsu veltīto laiku, lai dalītos savā pieredzē.
Vēlamies precizēt, ka sūdzība no Jums tika saņemta vairāk kā mēnesi pēc stūra dīvāna piegādes. Ņemot vērā Jūsu iesūtītās fotogrāfijas, neatbilstības netika konstatētas - dīvāna korpuss netiek apšūts ar polsterējumu, kas arī redzams mājaslapā pievienotajos attēlos. Savukārt, ja par citām, Jūsuprāt, nepilnībām uzņēmuma atbilde nav bijusi Jums pieņemama, sazināsimies ar Jums, lai pārrunātu un izskatītu radušos situāciju.
Uz atsauksmi saņēmāt atbildes e-pastu, kurā ir norādīta sīkāka informācija.
Atsauksmes no mūsu puses netiek koriģētas, slēptas vai kā citādāk mainītas, un darbinieki reaģē uzreiz, lai noskaidrotu radušās problēmas detaļas.
Arī mums šie laiki izraisa papildus stresu un rūpes par sevi un apkārtējiem, tomēr vienmēr risinām jebkuru problēmsituācijas cilvēcīgi meklējot iespējamos kompromisus.

Ar cieņu,

Andra
Mēbeles1.lv

Atbilde no Mebeles1.lv Support Pārstāvja atbilde 06.04.2022

.

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes