Maxima - Slikts serviss, krāpšana
Pirmo reizi saskāros ar tik pretīgu attieksmi, uz manu jautājumu vai šim lietusmetelim nepienākas atlaide (jo veikalā bija izvietota informācija ar 30% atlaidi) , atbildēja, a kāpēc, lai būtu? Vai ir sarkana cenu zīme? Jūs nopietni? Pirku vakar bērna rotaļlietas tam arī bija norādīta 30% atlaide... Un nebija sarkanā cenu zīme un atlaide darbojas. Protams pārdevējai bija vienalga, ar kolēģi apsprieda ka rīt noskaidros, super "paldies", tā līdz šim brīdim nezinu vai atlaide lietusmetelim pienācās vai ne...
Šī problēma netika vispār risināta, un atvainojos, man kā pircējam nav jāpārzin, kāpēc konkrētai precei ir tāda cenu zīme vai tāda
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju. MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc tiek nemitīgi pilnveidoti klientu apkalpošanas standarti un darbinieku apmācības process. Taču pat vislabākā prakse nevar izslēgt cilvēku faktoru un tādēļ dažkārt gadās pārpratumi. Ar kasieri un vecāko kasieri tiks pārrunāts klientu apkalpošanas standarts , lai šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Šis konkrētais lietusmētelis ir zem “apģērbu” grupas, tādēļ nebija 30% atlaide, kaut gan sistēma uzrādās nosaukums lietusmētelis.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Pievienot komentāru