Maxima - Slikts serviss
Rakstu jums, jo citus vadības e-pastas neatradu. Esmu patstāvīgais klients jūsu veikalā grostonas 1, rīga.
Veikalā iepērkos katru rītu. Es saprotu, ka labus darbiniekus mūsdienās ir grūti atrast, bet nu tomēr...
Informācijas kasē, nekad, vismaz no rītiem neko nevar nopirkt, jo tas pārdevējs (liela auguma jauns vīrietis) tāds tur ir viens ir ļoti nelaipns un vienmēr sūta prom, ar tekstu, lai ejot pie citām kasēm. Citreiz vienkārši sarunājas ap apsargu un viņam ir pilnīgi vienalga, ka pie citām kasēm ir rindas, kuras varētu samazināt, nevis runājot ar apsargu, bet apkalpot pircējus. Un man nav bijušas rokās n-tās preces, citreiz vēlos vienkārši cigaretes nopirkt, kas nav pieejamas kasēs. Tad šodien no rīta bija kulminācija viņa attieksmei pret klientu. Neesmu tendēta uz "kašķi", bet šodien pat apstulbu no cilvēka bezkaunības un visatļautības. Iebraucu a/m stāvvietā un ieejot veikalā, vēlējos piereģistrēt a/m tai aparātā, kas atrodas veikala iekštelpās. Diemžēl, tas nestrādāja. Nepadomājot, ka šos aparātus apkalpo cita firma, piegāju pie informācijas un jautāju tam darbiniekam, ka nevaru piereģistrēt auto, jo aparāts nedarbojas. Uz ko, tas cilvēks pagriezās un uzkliedza man, jā uzkliedza: tā nav mana problēma! No tā toņa es apstulbu un pārjautāju: ko lūdzu? Viņš atkal uzkliedza: tā nav mana problēma. Vienīgais, ko es viņam pateicu, ka viņa problēma ir komunikācijas problēma. Pagriezos un gāju prom. Uz ko man man no mugurpuses noskanēja, ka izsaukšot apsardzi. Tad lūk. Ar ļoti lielām cerībām, es jūs palūgtu nosūtīt šo vēstuli veikala direktorei, vai reģionālajai dr. , lai šādu visatļautību izskaustu.
Komentāri (1)
Sadas sudzibas labak klatiene izteikt veikala vaditajai ,bet diez vai kas mainitos jo veikali censas paturet jebkuru darbinieku