www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

Vēlējos apmainīt preci ko nopirku 17.08 iekāpjot mašīna sapratu ka paņēmu nepareizo izmēru. Devos atpakaļ un vēlējos samanīt vai atgriezt naudu, pārdevēja teica lai atbraucām rīt ap 09.00 ko arī darījām. Ierodoties veikalā vēlamies samainīt un ko viņa atbild "atgriezt naudu un samainīt mēs nevaram, tā ir jūsu pašu problēma kā nopirkāt nepareizo". Ar ko atšķiras citi veikali no Salacgrīvas maxima? Kādēļ citur var samanīt preci ja ir čeks un tieši maxima nevar? Ja prece ir bijusi galīgi vesela un neattaisīta?

18.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 19.04.2022

Labdien!
Vēlamies informēt, ka MAXIMA Latvija SIA veikali ir pašapkalpošanās veikali un neatbild par preču izvēli Jūsu vajadzībām.
Vadoties pēc Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28.panta, kurā ir noteikts, ka, gadījumā, ja patērētājs ir iegādājies līguma noteikumiem neatbilstošu preci, viņam ir tiesības pieprasīt samainīt preci vai atgriezt naudu par pirkumu. Tā kā Jūsu iegādātajai precei nav ražošanas defektu, Jūsu prasība tika noraidīta.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes