Maxima - Slikts serviss
Šodien gribēju iegādāties preces uz firmas rekvizītiem, iegāju maximā un pajautāju pašapkalpošanās kases kasierei, kura bija kopā ar augstākā Amatā esošu darbinieci, vai varu iegādāties preces uz rekvizītiem, no sākuma bija atteikums, pēc tam darbiniece (augstākā Amatā) atbildēja, ka izrakstīs. Nu es priecīga visu savācu, gāju noformēt pirkumu, bet dabūju atteikumu no kasieres. Vēlējos satikt darbinieci, kura man apsolīja visu noformēt. Kasiere aizgāja viņu pasaukt, paņemot līdzi stingrās uzskaites kvīšu grāmatiņu, bet diemžēl, kasierei atgriežoties, atkārtoti dabūju atteikumu. Ļoti jutos vīlusies par šādu attieksmi, laikam maxima neuztraucas, lai saturētu klientus, jo aizbraucot pie konkurenta visu manu pirkumu noformēja bez problēmām.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda
Labdien!
Paldies par Jūsu sniegto informāciju.
Ar atbildīgajiem darbiniekiem tika veiktas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
Juridiskām personām piedāvājām iegādāties un noformēt Uzņēmumu karti, kas dod iespēju saņemt rekvizītus kases čekā, 5% tūlītēju atlaidi precēm, kurām šobrīd nav akcijas un 1% uzkrājumu no pirkuma summas. Karte maksā 5EUR vai, pasūtot pa pastu, tā būs bez maksas. Plašāka informācija atrodama uzņēmuma mājas lapā: https://www.maxima.lv/uznemumukarte .
Novēlam patīkamu iepirkšanos Maxima tīkla veikalos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Pievienot komentāru