Maxima - Slikts serviss!!
27.07 8.30 no rīta devāmies ar bērnu uz veikalu pēc rotaļu mašīnas, gājām uz kasēm, strādāja tikai viena kas uz to brīdi. Gājām garām informātikas kasei darbiniece vārda Lilija apkalpoja klientu pirms mums, kad es pajautāju vai drīkst mums, jo ir tikai viens pirkums viņa atteica, ka esot citas kases un aizgriezās!
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Labdien!
Saņemot Jūsu sūdzību par starpgadījumu Rēzeknē Valmieras ielā 17a, informējām veikala administrāciju. Lai noskaidrotu radušos situāciju, tika noskatīts video novērošanas ieraksts un lūgts skaidrojums no atbildīgās darbinieces. No rīta veikalā strādā 10 pašapkalpošanās kases, kur blakus vienmēr ir veikala darbinieks, kurš jebkurā situācijā ir gatavs palīdzēt. Tā kā nevienā no kasēm nebija rindas, info centra darbiniece lūdza Jūs pirkumu veikt kādā no šīm kasēm, kas bija brīvi pieejamas. MAXIMA ir svarīgs ikviens klients un visiem darbiniekiem ir jāievēro klientu apkalpošanas standarts, kas šajā gadījumā, diemžēl netika darīts.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Komentāri (1)
Nevaidzēja jautāt, bet gan likt preci. Ja kase strādā, tātad strādā un kasierim nav tādas privilēģijas izvēlēties kuru apkalpot un kuru nē.