Maxima - Slikts serviss
Labvakar, iepērkoties veikalā lūdzu lai samaļ manis izvēlēto gaļas gabalu darbiniece, kura strādāja gaļas nodaļā atteicās izpildīt, pamatojot atteikumu, ka veikalā ir ļoti daudz maltās gaļas. Kā viņa teica, katru dienu viņiem ieved 100 kg malto gaļu un nopērk redzamo vai atstāj veikalu. Un šī nav pirmā reize ar šo pārdevēju. Iepriekš viņa teica, ka negriezīs gaļu, jo jau bija nomazgājusi mašīnu.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā, kurā datumā un aptuveni cikos ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Labdien!
Saņemot Jūsu sūdzību par starpgadījumu, informējām veikala administrāciju. Lai noskaidrotu radušos situāciju tika lūgts skaidrojums no atbildīgās darbinieces. No pulksten 17 svaigo zivju un gaļas nodaļā ir viena pārdevēja, tāpēc šinī reizē, lai neaizkavētu rindu, pārdevēja bija piedāvājusi Jums izvēlēties jau samalto gaļu, kura bija pieejama tirdzniecībā.
Ar atbildīgo darbinieku tika veiktas pārrunas un atgādināti viņa tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Pievienot komentāru