Maxima - Slikts serviss
Diemžēl jāatzīst, ka Lielvārdes Maximā paliek jau nepatīkami iepirkties. Darbs slikti organizēts, vienlaicīgi tiek ievests liels produkcijas daudzums, ar iepirkumā ratiņiem ļoti grūti izbraukt caur tām kartonu čupām un darbinieku ratiņiem. Iepirkumā groziņi nav pieejami, nez vai tas kāds mārketinga triks, vai arī tā tiek ierobežots Covid.
Nopirku cogoriņa kafiju 12 burciņas, 9 no tām bija beidzies termiņš.
Krustmeitai nopirku torti uz dzimšanasdienu - sapelēJusi.
Pārdevējas ļoti nelaipnas (izņemot silvijas kundzi un vēl vienu ilggadēju pārdevēju)
dīvaini arī tas, ka pie kases jāievēro 2m attālums, bet pie pašapkalpošanās kasēm uz tiem dažiem kvadrātmetriem var atrasties 5 personas.
Gribētos, lai mazpilsētās tomēr saglabātos cilvēcīgums un kaut elementāra pieklājība. Lai nav jāskatās kā veikala vadītāja pircēju klātbūtnē lamā darbiniekus lamuvārdiem krievu validā, lai labāk pastāsta darbiniekiem informāciju par darba drošību, higiēnu (arī personīgo) . Lai ir atsaucīgākām pārdevējas, kuras vecāka gada gājuma cilvēkus tomēr apkalpo pie kases, nevis sūta pie pašapkalpošanās kases kur kāda neapmierinātā kolēģe pūš un elš, ka viņai lieku reizi jāpamet savs tornis un jāiet palīdzēt neaptēstajiem pircējiem kur kases sistēmā atrast citronu, ievadīt atlaidi utt.
Jauki, ka maxima organizē akcijas, bet tikai ja tās tiek nekorekti izpildītas no darbinieku puses, tad pircēji ir vairāk nokaitināti nekā priecīgi. Tā nu arī man no tiem 5 rafaello iepakojumiem neviens netika piedāvāts, bet kad šodien pajautāju vai pārdevēja vispār pati zin par šo akciju, atbilde bija: bet tu jau samaksāji, čeks ir noslēgts.
Mans ieteikums: informējiet taču pircējus par šīm akcijām ar audio ierakstu kamēr tie iepērkas.
Paliksim cilvēki, cienīsim viens otru: vadītājs savu komandu, pārdevējas pircējus un pircēji pārdevējas. Reizēm ir grūti noturēt savu negatīvo reakciju par pārtikas astranomiskajām cenām un mēreno kvalitāti Latvijā, bet ticiet man, pārdevēja nav vainīga, bet gan tie tur augšā... Es nedomāju dievu.
Ar cieņu Rinalds
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju. Piedalīšanās veikala akcijās ir pircēja brīva izvēle un pircējs ir pats atbildīgs par akcijas nosacījumu izpildi konkrētā pirkuma brīdī.
Lai ievērotu drošības prasības, groziņu un ratiņu skaits ir atbilstošs pieļaujamo klientu skaitam veikalā. Lai nodrošinātu distances ievērošanu starp apmeklētājiem, PRIORITĀTI dodam ratiņu pieejamībai, atsevišķos veikalos saglabājot iespēju klientiem izvēlēties arī iepirkuma groziņu.
Vēlamies Jūs informēt, ja esat konstatējis neatbilstību Jūsu iegādātajai precei, Jums vienmēr ir tiesības vērsties veikalā ar preci un pirkuma čeku, lai risinātu problēmsituāciju. Lai pārbaudītu Jūsu sūdzību par nekvalitatīvu produktu, lūdzu uz [email protected] atsūtiet pirkuma čekus, kas apliecina šo produktu iegādi.
Ar atbildīgajiem darbiniekiem tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Komentāri (1)
Iepērkoties Maxima X veikalos vismaz 20 euro vērtībā vienā pirkumā ar Paldies karti no 20.04. līdz 26.04. pirkuma brīdī ir iespēja iegādāties Raffaello 150g par 0.01 euro. Informācija par akciju ir pieejama https://www.maxima.lv/akcijas-avizes , https://www.maxima.lv/raffaello-par-1-centu vai reklāmas bukletā un veikalā pie produkta plaukta. Piedalīšanās akcijā ir pircēja brīva izvēle un pircējs pats ir atbildīgs par akcijas nosacījumu izpildi.