Maxima - Neprofesionāla, slikta apkalpošana kasē
Sveicināti! Vēlos sūdzēties par neprofesionālu, sliktu apkalpošanu kasē Nr.5, kasiere Anna 201 5 (jauna, blondi mati) apkalpoja mani un manu civilvīru 04.12.2021 plkst.16: 34. Kasiere noskanētās preces lika grūti aizsniedzamā attālumā, pēc lūguma tās likt tuvāk, Anna speciāli preces lika vēl tālāk aizsniedzamā vietā. Dodot civilvīram čeku viņa to turēja speciāli cieši, lai nebūtu to iespējams paņemt un to redzēja arī citi pircēji. No mūsu puses nebija agresijas, nebija slikts tonis. Bijām nepatīkami pārsteigti un neizpratnē par jaunās pārdevējas rīcību un kāpēc to bijām pelnījuši? Nevienā no kasēm nebija arī pieejami lielie iepirkuma maisiņi. Mēs parasti izvairāmies no kasēm ar kasieriem un izmantojam pašapkalpošanās kases, taču to nedarījām lielo preču apjoma dēļ, kā arī Maximas kasēs nav iespējams pievienot savus maisiņus. Turpmāk apsveru neiepirkties Maximās, iesaku rūpīgāk izvērtēt kasieru briedumu un psihoemocionālo stāvokli pirms došanās kasē.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Lūdzu uzrakstiet kurā veikalā ir notikusi šī nepatīkamā situācija, lai varam veikt pārrunas ar darbinieci un atgādināt viņai par pareizu un laipnu pircēju apkalpošanu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram, ka turpmāk iepirkšanās Maximā Jums neradīs vilšanos!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Komentāri (1)
Cik vajag izdzert, lai ko tādu uzrakstītu? Kas gan tā tāda par grūti aizsniedzamu vietu veikalā pie kases? Laikam jau kasiere visas jūsu preces svieda pāri veikalam kaut kur pie izejas durvīm uz grīdas? Rakstiet un padomājiet ko rakstiet!
Sūdzēties par Rīgas veikaliem jums nav jēgas, jo tur praktiski nav savu kasieru, komandējumos brauc darbinieki no visas Latvijas. To kasieri neviens pat nemeklēs, pat ja meklētu, viņai neviens neko neteiks pirmkārt par tik murgainu sūdzību (neaizsniedzama vieta 🤣🤣🤣 ), otrkārt, ja katrs dīvainais pircējs sāks mācīt kasierus strādāt, jums to kasieru vienkārši nebūs vispār un varēsiet ar savu civilo vīru sūkāt pirkstu pie durvīm.