Maxima - Nekaunīga rīcība!
06.03.2021. Plkst.12.00 iepērkoties veikalā, pamanīju orhidejas, kuras bija ar labu atlaidi. Nolēmu piet pie plaukta un apskatīties kārtīgi. Izvēle bija ļoti plaša un tā uzreiz nevarēju izlemt, kuru vēlos. Maliņā atliku 2, vienu ļoti garu un tumši lillā, bet otru gaišu, īsāku. Sapratu, ka izvēlēties nevarēšu, jo abas bija ļoti Skaistas, nolēmu nopirkt abas! Kamēr no apakšējā plaukta ņēmu hiacintes podiņos, lai arī tās iegādātos, pienāca kasiere Sarmīte no 1. Kases un praktiski atņēma man gaišo orhideju! Es apstulbu un aizrādīju viņai! Pateicu, ka viņai nav tiesības tā darīt, jo es esmu kliente un taisos to pirkt! Uz ko viņa man atbildēja, ka viņa grib to nopirkt, un vajadzēja to darīt ātrāk! To visu dzirdēja cita veikala kasiere, kura palīdzēja man izvēlēties ziedus un salikt visus iepirkuma ratos. Arī viņa palika ar apjukušu sejas izteiksmi par kolēģes Sarmītes pateikto. Ļoti nepatīkami, ka tā var rīkoties veikala personāls! Tik nekaunīgi!
Labdien !
Paldies par sniegto informāciju. MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc tiek nemitīgi pilnveidoti klientu apkalpošanas standarti un darbinieku apmācības process. Taču pat vislabākā prakse nevar izslēgt cilvēku faktoru un tādēļ dažkārt gadās pārpratumi. Ar konkrēto darbinieci tika veiktas pārrunas par klientu apkalpošanas standarta prasībām, kā arī atgādināti viņas tiešie darba pienākumi.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Ar cieņu
Maxima Latvija
Komentāri (2)
Vajadzēja ielikt ratiņos vai groziņa, tad nebūtu paņēmusi, bet tā kā kasierei arī noteikti vajadzēja ziedus, tāpēc viņa paņēma. Ar šādu kājmināmo domāšanu var daudz ko nokavēt. :)
Ja prece neatrodas grozā/ratiņos, tad ņem kas grib- cits klients, kasieris vai Romas pāvests... Nav ko dzemdēt-ņemt, neņemt un nebūs jāsūdzas.