Maxima - Klienta karte
Siguldas maxima 18.04 kases nestrādā, tikkai pašapkalpošanās un atlaižu kartes kas ir digitālās formas tajās kasēs nepieņem, kāpēc? Vai tāds veikals skaitās godīgs pret klientiem un vai klienti gribēs apmeklēt tādu veikalu, kur pat apsargs zin vairāk par kasieri, kā to pašu klienta karti uztaisīt un reģistrēt. Paldies gan tam jaukajam apsardzes darbiniekam, kurš kaut nedaudz pamācīja kasieri, jo mazajā veikalā Rindas bija līdz otram galam.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju. MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc tiek nemitīgi pilnveidoti klientu apkalpošanas standarti un darbinieku apmācības process. Taču pat vislabākā prakse nevar izslēgt cilvēku faktoru un tādēļ dažkārt gadās pārpratumi. Diemžēl šinī gadījumā pārdevēja ir sniegusi neprecīzu informāciju, jo ar virtuālo karti var norēķināties visās kasēs, arī pašapkalpošanās kasēs. Nospiežot Maximas aplikācijā sadaļu “Apmaksa”, Jums jānoskenē kases ekrānā redzamais QR kods, kas reģistrēs Jūsu Paldies karti. QR kodu varat skenēt jebkurā laikā – gan skenējot preces, gan pirms apmaksas, kad preču skenēšana ir pabeigta. Ja nospiežat “Apmaksa” un redzams paziņojums, ka aplikācijai nav piešķirtas tiesības izmantot tālruņa kameru, Jums telefona iestatījumos ir jāļauj aplikācijai piekļūt tālruņa kamerai. Pēc tam, kad QR kods ir noskenēts, kase atpazīs Jūsu PALDIES karti un piemēros visas atlaides, kas spēkā ar PALDIES karti.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Pievienot komentāru