Maxima - Kasiera attieksme
Mums patīk iepirkties jūsu veikalā, bet šoreiz apkalpošana bija briesmīga. (tiešām nav jau Eiropas līmenis) . Mūs apkalpoja Natalja uz kases šodien ap 18.00 (03.12.2019) . Mēs maksājām par pirkumiem un tad nolēmām, ka maksāsim atsevišķi, tā radot neērtības kasierei, par ko viņa teica, ka mums pirmkārt vajag “ определиться, что мы хотим перед тем как идти на кассу», un tas bija pateikts loti nelaipni, kad es pajautāju viņas vārdu, lai uzrakstītu atsauksmi, viņa uzbļāva: вы думаете, меня это волнует? » bija loti nesmuki to dzirdēt no apkalpojošā personāla. Es biju šokā. Manējā darbā par to es būtu atlaista.
Komentāri (3)
Lai apkalpošana būtu Eiropas līmenī - arī pircējiem ir jābūt Eiropas līmenī. Ko jūs tur vienmēr pēkšņi izdomājat, iepriekš nepabrīdinot pārdevēju... un kāpēc tiešām nevar vispirms определиться un tikai tad iet pie kases? Un vai ir likums pieprasīt darbinieka vārdu? Ko tas, izņemot vēlmi vajāt, īstenībā dod?
Ej uz pašapkalpošanos kasi un neviens nekad neradīs problēmas. Varēsi tur stāvēt un rīkot kaut vēlēšanas, diskusijas u. c. spēles.
Kad klienti uzvedīsies kā Eiropā, kad darba devēji maksās kā Eiropā, tad arī apkalpošana būs kā Eiropā :))