Maxima - Attieksme pret klientiem
Ahh. Jau sen šeit gribēju iemest sūdzību par šīs Maximas kasierēm - "penžām" (Pensionārēm.) dažas tikai māk savā vecumā pārkrāsot uzacis un acis, bet laipni apkalpot klientu nemāk. Pašai sanāk iegriezties šeit katru otru dienu, jo pie pašam mājam, bet katru reizi jāiet ar cerībām, ka tām omām būs labs garīgais.. Ir bijis, ka pērku preci, kurai iepriekš ir it ka atlaide, pie kases atlaide netiek izsista, uz manu jautājumu vai atlaides nav, rupji atbild " uz info centru skaidroties ejiet" nekādu atvainošanas par situāciju utt. Vakar gadījās noverot situāciju, ka sieviete pirms manis vēlējas noskaidrot moccarellas siera pakas cenu, uz ko viņai atcērt, kā lai es zinu, man ir jāizsit tikai". Uz nosaukto summu precei sieviete atbild, ka neņems sieru, uz ko kasiere asi reaģē aizmetot abus iepakojumus uz sava plaukta blakus.. Sieviete nepalika klusēdama un jautāja pat ko šāda attieksme klientam? Ka neviens nemaksās par sasvaidītam precēm un kadeļ vispār jāmet? Kasiere uzreiz, es nemetu bla bla bla" akdv. To tak visi redzēja... Vel loti daudz reizes nedarbojas karšu lasītājs, uz ko " pārmālētā uzac" knapi izburtojot latviešu valoda vairākas reizes - neder, neder. Beigas pateicu ka neņemšu arī un vāk aizgāju, lai pati lasa visas ieskenētas pilnā groza preces. Riebjas
Pievienot komentāru