Maxima - Attieksme

Šodien biju iepirkties MAXIMA un izvēlējos sev jaunu kladi, kur rakstīt, zīmēt, nu vienalga ko darīt, izrēķināju, ka ar 40% atlaidi cena ir pieņemama, taču ejot pie kases atklājās, ka nav atlaide. Laipni atteicām, ka kladi neņemsim, bet pārdevēja tā noskatījās un teica, bet tur taču rakstīts kam atlaide, uzkliedz, ka "lasīt taču vajag". Tik nelaipna un pārējas preces tā svieda. Es saprotu, ka ja kārtīgi neizlasa, tad nevar saprast kam ir atlaide, bet vai tiešām es kā patērētājs neesmu pelnījis laipnu attieksme. beigās pat ne teica labdien nākamajam klientam, ne ko. Nu tik tiešām ja nepatīk tas darbs, tad lai laiž citus strādāt!

A

Komentāri (2)

Z zaptesburka 10.08.2012

Citos veikalos ir tā, ka, ja pa dienu vai nu daudz pirkumi atcelti, vai arī par lielu summu (kaut vai viens, bet dārgs), tad dienas beigās kasierim jāraksta paskaidrojums, kāpēc.
Varbūt tāpēc kasiere sabesījās.
Bet nu attieksme tiešām neadekvāta, varbūt būtu derējis aiziet prom un nenopirkt neko.

S smaidi-i 14.08.2012

kad paši kādreiz pamēģināsiet apkalpot dienā 700 cilvēkus un no katra piektā dabūsiet dzirdēt vislielākās stulbības tad sapratīsiet kad pienāk brīdis kad tu vairs nevari pasmaidīt un laipni atbildēt. Protam gribas lai viss ir skaisti un rožaini bet reizēm saprotiet arī tos kas jūs apkalpo. meitene noteikti darīja nepareizi paceļot balsi bet ja tādu jautājumu uzdod katrs otrais kas pērk kladi vai ko citu tad gribas dažreiz uzdot pretjautājumu vai jūs mākat lasīt un vispār skatieties ko ņemat?

paldies
Juku dienu! :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes