Maxima - Apkalpošana
š.g.07.12. Iepirkos veikalā Maxima Kurzemes prospektā 141. Pirku salvetes Optima bordo un sarkanā krāsā, pa cik uz abām šīm salvetem bija akcija, t.i. melns uz dzeltena rakstīts 0, 19 Ls. Kasē Nr. 8, ko apkalpoja kasiere Olga Vereščako, izsitot preci, ievēroju, ka sarkanām salvetēm izsit cenu 0, 29Ls. Pajautāju kapēc, ja pie preces ir cita cena, viņa sāka kaut ko skaidrot par sistēmu, kura neievada akcijas cenu utt. Galu galā pateicu ka no šīs preces atsakos, uzdevu jautājumu kapēc kasieris nav lietas kursā par akcijs cenām, kas ir veikalā, viņa pateica, ka nevarot aterēties visas cenas, ja man kas nepatīk, lai eju žēloties. Pateicu, ka tieši to arī darīšu, uz ko šī kasiere krievu valodā nomurmināja "žalavatsa iz za 10 sancimov, nu i dura". Klusēdama aizgāju prom, cilvēki rindā to dzirdēja. Jautājums: 1. Kapēc kasē cenas atšķiras no vitrīnas cenām?
2. Vai kasieris ir tiesīgs skaļi apvainot pircēju, ja pircējs grasas žēloties par veikala nesakārtotību apkalpošanas sistēmā?
P.s.Antireklāma pateicoties kasieres neprofesinalitātei, jo kasierim būtu pietiekoši vienkārši atvainoties par radušos situāciju, nevis mani apvainojot aizstāvēt savu, šoreiz tiešām kļūdaino pozīciju.
Komentāri (26)
Gan kasieri, gan administrācija un citi veikala darbinieki pārstāv vienu uzņēmumu. Tiem visiem ir viens kopējs mērķis - kvalitatītvi, laipni, ātri apkalpot klientu!! Un visu šo darbinieku rīcībai ir jābūt orientētai uz to!
Tas, ka kasieris atļaujās pateikt ko tādu klientam, ir ļoti neprofesionāli. Par to būtu jāatlaiž! Nedzīvojam jau vairs padomju laikā, kad par apkalpošanas standartiem neko nezināja!
Cik zinu, visās kasēs kasierēm ir pieejams iekšējais telefons. Ja bija kaut kādas neskaidrības par īsto preces cenu, varēja pazvanīt atbildīgajam darbiniekam un noskaidrot.
Agrāk atsauksems par zemo apkalpošanas kultūru Maximas veikalos biju tikai dzirdējusi, bet pirms pāris dienām piedzīvoju pati. Uzbrūkoša, apvainojoša, nelaipna attiksme pret cilvēku, kurš bija gluži vienkārši kļūdījies. Kasierei pateicu, ka klientam ne par ko nav jātaisnojas un, ka kļūdīties var ikviens. Viņa vēl uzdrošinājās kaut ko runāt pretīm. Par laimi kasierei, man nebija laika iet pie administrācijas un sūdzēties, bet nākošo reizi tā darīšu!
Ne visiem ir spējas un raksturs, lai diendienā strādātu ar cilvēkiem, bet tāpēc klientam nav jācieš!!
Maximas tiklaa visi parsvaraa nelaipni un grib apcakareet...
Vienu reiz pirku malto galju...
nosakuma paluudzu lai nosver man lielopa galju kura bija dargaka un pec tam lai veel taja pashaa masinjaa ieliek cugaljas ...~!!! vinjas uzista vienu cenu un tad cuuglajas ...l bet cuugljas daudzuma vietaa vinja man uzsita viiisu kg daudzuma tad ssancaa ka es pa nepilnu pus 2 kilogramu butu samakasjuis 8ls... es vinjai pateicu kapec man tik daudz jamaskaaa es saku tur tak neplni 2 kg / vinja bija tik neapieriaata nometa galju nost pagriezas kautko atcirta pretii un aizgaja...! nORMAALI
Protams kasierei bija jāatvainojas (lai gan kā jau noprotat, tā nebija viņas vaina). Taču bieži, es nesaku, ka tā ir bijis arī šajā gadījumā, pie vainas ir paši pircēji, kuri nepievērš attiecīgu uzmanību preču cenām. Respektīvi ierauga cenu, piemēram, marinētiem gurķiem 59 sant. Ņem tik ciet! Taču pieejot pie kases cītīgi pēta monitoru, cik tad tie gurķi maksās? KO, 99 sant.? Es taču ņēmu par 59.sant, kasierim nekas neatliek kā kopā ar pircēju, atstājot pāŗejos klientus gaidām, ir jādodas pie gurķu plaukta, un ar pirkstu jāparāda, ka lūk OPTIMA LINIJA gurķi maksā 59 sant, bet klienta paņemtie maksā 99 sant. Klients atvainojas, samaksā un aiziet... Taču kasierei jātērē laiks, lai gurķīšus atgriestu, un vēl jāklausās rindā stāvošo cilvēku rupjā lamāšanās uz viņu, ka lūk viņiem tik ilgi ir jāgaida.
Un vēl kas, KASIERI NEPELNA IZDODOT JUMS NEPAREIZU NAUDU, VAI KĀDĀ CITĀ VEIDĀ JŪS "APKRĀPJOT", Visa liekā nauda, kas ir kasē vakarā tiek ATŅEMTA. Kur tā paliek pēc tam nezinu, bet kasieris, tiešām, nav tas cilvēks kas ir ieinterisēts jūs apkrāpt.
Toc dura esi!!!:D
hmm, maximai laba slava, bieži iepērkos veikalā maxima bolderājas centrā, katrā pirkumā atrodas kāda prece, kuras cena atšķiras- jautājums, vai tas ir likumīgi, ka man pārdod preci par cenu, kas ir augstāka nekā uz tā norādīts plauktā?
ne vien vien reizi esmu redzējusi peli skrienot pa veikalu...
attieksme no kasierēm ir drausmīga, var sakliegt vai aizsūtīt uz citu veikalu, ko par to domātu Lietuvieši?
praktiski neviena nerunā latviski, bet ja runā tad lauzītā un izkropļotā,
un kas man liekas pats smieklīgākais, ka kasieres prasa man cenu dārzeņiem, atvaino, man ir cenas jāzina?
maxima ir samazinatas algas un stundas un nelauj saviem darbiniekiem stradat un nelauj stradat vietejiem un nem no citiem rajoniem un maksa dubultaa algas apmaksaa kopmitnes un cela naudu. un kur ir solitais algas paaukstinajums un uzlabotie apstaksli un nevajag maldinaat latvijas iedzivotajus.