Maxi Pizza - Briesmīgs serviss!!!
Briesmīgs! Serviss, vienaldzība un attieksme šajā uzņēmumā. Jau otro reizi problēmas,
pirmajā reizē, pasūtot suši uz mājām, uz noteiktu laiku, svinībām, ar 2 h rezervi lūdzām atvest, vēl pie tam konkrēto laiku rekomendēja paši, ka uz to laiku būtu ērti piegādāt, samaksāts un noformēts pasūtījums bija jau iepriekšējā dienā.
Rezultātā nokavēja 3 stundas, un pat nebūtu atcerējušies, ja nepārtraukti nezvanītu viņiem, klausuli paceļ tikai pēc vairākām reizēm. Bija, redz, aizmirsuši vispār, ka jāved, nebija pat izbraukuši! Kad atveda, pat neatvainojās, un nekāda kompensācija netika piedāvāta par pakalpojuma neizpildīšanu pēc norunātā.
Otrs gadījums vispār kas neticams.. Šodien ap pulksten 18: 00 veicām suši pasūtījumu elektroniski, jo sazvanīt kārtējo reizi nebija iespējams. Pēc laika paši piezvanīja un informēja, ka piegādāt nevarēs, jo pārāk daudz pasūtījumu esot. Ok, labi, saprotams, varam paši aizbraukt pakaļ. Piebildīšu, ka ne piegādes laiks, ne laiks, cikos būsim pakaļ, netika precizēts. Tādēļ zvanījām vēlreiz, lai informētu, ka būsim ap plkst.21: 00, kas sanāca izdevīgāk, ņemot vērā, ka pašiem jābrauc pakaļ (darba laiks līdz 22: 00) . Protams, klausuli neviens neceļ. Tika zvanīts 5 reizes. Uzrakstījām šo informāciju elektroniski, nekāda atbilde netika sniegta.
Vakarā, ierodoties pakaļ pasūtījumam, tiek paziņots, ka šie, redz, uztaisījuši jau 18tos, un ka tik ilgi turēt nedrīkstot, tāpēc vienkārši "mēs nopārdevām jau".? Kur tas vēl ir redzēts, ka kāda veiktu pasūtījumu bez brīdinājuma vienkārši atdod citiem. Nepietiek jau ar to, ka nācās pašiem braukt, vēl bezjēgā! Sākotnēji domātās piegādes laiks netika precizēts! Ne jau visi, kas veic pasūtījumus, viņus veic tieši uz to precīzo laiku. Teica, ka epastu nelasot.. Kā tad varēja noreaģēt uz elektroniski veikto pasūtījumu un atzvanīt? "visbrīnišķīgākais" šajā visā ir attieksme - piiiilnīgi vienalga, klausuli neceļ, nevar pat atzvanīt, pajautāt, ja reiz tik ātri neviens nav pakaļ, uz cikiem būs, vienkārši pārdod citiem. Situācijas risināšana, attaisnojums? "nuu, šodien sieviešu diena... " tiešām? Ar ko tās citas sievietes labākas, ka tiek atdots mūsu veiktais pasūtījums? Piebildīšu, ka, kad ieradāmies, bija pilnīgs tukšums un laika piezvanīt klientam vismaz vienam no šiem trijiem pofigistiem izskatījās gana. Piedāvāja suši vietā uzcept picu, kas, protams, būtu vēl jāgaida, jau tā laiks iztērēts un plkst deviņi vakarā, un vispār nav tas, ko pasūtījām. Atvainošanās ne reizi neizskanēja. Tikai smieklīgi attaisnojumi. Rezultātā iztērēts ļoti daudz laika, nav saņemts pakalpojums, ar kuru rēķinājāmies, un sabojāts vakars.
Uzņēmuma vadībai ieteiktu vai nu noalgot vairāk darbinieku, ja reiz tik bieži netiek galā, vai nomainīt esošos vienaldzīgos čalīšus pret atbildīgiem darbiniekiem, kuriem ir saprašana, ka šādi neviens nerīkojas.
Paldies par neko!
Pievienot komentāru