Matulitis SIA - Bernu frizetava
Bernu frizetava un skaista reklama ievad lapa:
Apmeklēt frizieri bērnam ir liels piedzīvojums, it īpaši pirmo reizi. Tas, kāda būs sagaidīšana, attieksme un vide, var atstāt LIELU IESPAIDU uz to, vai bērns vispār vēlēsies arī nākamreiz doties pie friziera.
Nu tad luk cik skaists vinjiem teksts...neiesaku NEVIENAM uz to vietu doties!!!
Pierakstijamies nedelju ieprieksh un atstajam savas koordinates nu visu ka pienakas.Un ko domajat... Nosedejam nogaidijam izlaidam bernu darza apmeklejumu atprasijos no darba un preti:ne zinja ne minjas.viss veltigi.Sezam ar bernu un gaidam 20min jau pagajushas...kad piezvaniju frizierei ne vardu nevareja peteikt tik to ka nebus un lai negaidam. Lieki piebilst ka ara ziema, ka ar sabiedrisko cauri visam centram un ka berns 3gadigais tika vests pie vinjiem.
Bezkaunigi-pretigi un zemiski.
Tadu attieksmi nenovelu nevienam!!!
Lai jaukas frizieres:)
Komentāri (6)
Baigais notikums- iešana pie friziera, ka pat b-dārzs jāizlaižs :D :D :D
Baigi labā frizētava, man tur vienmēr ar atlaidi uztaisa tik foršu frizūru!
Eu, Mudīte, iedod tās frizētavas koordinātes, man ar vajag tād pričen, baig fein! Ibio! :D :D :D :D
Tā ir katra paša darīšana - izlaist bērnudārzu vai nē, bet friziere slikti rīkojās. Bet varbūt frizierei gadījās kāds nopietns negadījums...
Varēja jau vismaz atvainoties, tā taču būtu elementāra cieņa pret klientu.
Klientei Monikai.
mēs saprotam jūsu dusmas jo pārpartuma pēc tiešām bija gadījies liels misēklis pierakstos, bet ļoti nekotrekta ir Jūsu rīcība šādi to visu pasniedzot, un attainojot sarunu kura ir bijusi pavisam citāda. Jums tika izteikta atvainošanās no salona vadītājas puses un piedāvāts kompensēt šo gadījumu atnākot jebkurā ērtā jums laikā un izmantot frizētavas pakalpojumus BEZ MAKSAS. Ar klienti tika mēģināt sazināties ļoti daudz reizes, lai šo situāciju labotu, bet atbildi ne uz zvaniem ne īsziņām nesaņēmām.
Kļūdas var gadīties, tas ir cilvēcīgi un kļūdas vajag arī cilvēcīgi labot!