Mājai un Dārzam - Apkalpošana
Reti nākas saskarties ar uzņēmumu, kura darbiniekiem īsti nerūp pārdoto preču apjoms. Apkalpošanas nekādas. Liekas, ka veikalā atrodas tikai pircēji un kasieri. Atrodot kādu sievieti no apkalpojošā personāla un lūdzot palīdzību, tā netiek sniegta, tā vietā mani sūta atpakaļ veikalā ar vārdiem: "Nu vai tad tiešām tur neviena nav?''. Mana atbilde tam būtu - Jā, tiešām nav, es esmu pieskaitāms cilvēks un spēju tik daudz kā atšķirt apkalpojošā personāla apģērbu, un tur neviena tādā manierē ģērbta cilvēka nebija. Kur palicis princips - pircējam vienmēr taisnība? Ja veikalā tiktu ieviesta palīdzības piedāvāšanas taktika, tad pārdošanas apjomi būtu augstāki. Visa Madonas pilsēta uz šo veikalu skatās kā uz tādu, kur neviens neapkalpo, un, kur apkalpojošais personāls šķietami bēg no pircējiem. Veikalā derētu šādas tādas pārmaiņas.
Pievienot komentāru