AtrisinātaM79.lv - Bojājums
27. Novembrī nopirku senioru telefonu panasonic. Mana kļūda, jo nepārbaudīju telefonu uzreiz, vai zvana, vai dzird utt. , bet iepakoju kā dāvanu vecmammai ziemassvētkos.
Atvērām 26. Decembrī, ieslēdzām, darbojas viss. Tajā pašā vakarā, telefonam kaut kas notiek un nevar dzirdēt ko Saka zvanītājs. Ieslēdzot skaļruni, viss kartībā, bet raustās. Pie auss turot telefonu, nekā dzirdēt nevar. Rakstu ēpastu, zvanu, bet neviens neatbild.
Un vēl dīvaini, saņemšanas dienā izpētīju telefonu, galerijas, atradu nesaprotamu bildi no 2018. Gada. Vai nu telefons bijis skatlogā vai kāds jau palietojis.
Protams, 14 dienu atgriešana jau ir palaista garam, bet tomēr vēlētos atgriezt naudu atpakaļ, jo uz servisu sūtīt tikko iegādātu preci nav normāli.
Vēlos padalīties.
Šodien saņēmu maksājumu par savu sūtīto-bojāto telefonu.
Darbinieks, ar kuru sazinājos visu šo laiku, informēja,ka meistars nebija atradis nekādus bojājumus. Bet nu,nauda atgriezta. Mūžam vairs nosūtīšu šajā internetveikalā.
Vēlos pateikties, šim puisim, Agrim Grīnam,kas reāli palīdzēja šajā situācijā un pats galvenais- ATBILDĒJA. Protams,biju pārāk uzbāzīga un bieži rakstīju, bet tomēr uz rokas nebija ne naudas,ne telefona.
Ko varu vēl piebilst, no šī visa man ir atbildējuši divi cilvēki saistībā ar manu situāciju. Darbinieki: Tija Tilaka(iespējams grāmatvede) un Agris Grīns(iespējams servisa darbinieks).
Liels paldies viņiem par to!
Komentāri (8)
šī senioru telefonu sērija ir domāta jau kurliem 90+ senioriem, priekš kam tur vajadzīga skaņa, tā, tikai pogas paspaidīt un viss
Nu vispār šī telefonu sērija ir domāta veciem cilvēkiem, lai viņi varētu saredzēt ciparus un sazvanīt. Skaņa domāta, lai dzirdētu.
Es ceru, ka šis ir domāts kā joks. Telefons ir domāts zvanīšanai, saziņai, nevis "podziņu spiešanai senioriem." Šis portāls ir domāts, lai dalītos ar savu pieredzi, nevis lai par kādu pasmietos, ka vecmammai uzdāvināja telefonu.
2 reizes esmu sūtijis no m79.lv un abas reizes ir problēmas.
Pirmajā reizē apmaksu veicu, zvana saka, ka preces nav mēģina iesmērēt kaut ko , ko nevar notirgot pretī.
Otrajā reizē sūtu preci - bojāta.
Spriežat paši tālāk..
Ceru, ka situācija tiks atrisināta. Šai situācijai ir divi risināšanas veidi: maiņa pret tādu pašu vai naudas atgriešana. Tas nav normāli. es negribu iegādāties preci, kura jau ir pabijusi remontā, ja, cita lieta ir, ka manis dēļ tā neiet, bet šeit ir savādāk. Nopirku dāvanu Ziemassvētkos, bet sanāca ieberziens uz 50 eiro.
Ceru, ka arī Jūsu situāciju izrisinās. Žēl, ka tāda pieredze bija veselas divas reizes.
Miļie pircēji (šobrīd jau laikam apkrāptie), LŪDZU, LŪDZU vērsīsimies policijā ar iesniegumiem par ,,labāko" internetveikalu SIA ,,m79.lv", kurš ar klientu nesazinās un neinformē par pasūtījuma gaitu,(kā sola) telefonos neko sazvanīt nevar, uz e-pastu neatbild.
Ja mēs visi savus iesniegumus sapludināsim kā mazas straumītes, veidosies liela upe un policija būs spiesta kaut ko uzsākt pret krāpniekiem!
Sāpīgi, ka pirmas pasūtījuma veikšanas neiepazinos ar šo lapu. Man kā II gr. invalīdei ir divtik sāpīgi zaudēt 30,- euro no savas ne pārāk lielās pensijas!
Nellija z.
man nozaga 200EUR
Daļa summa ir atgriesta!