Pica Lulū - Smeķīgais piedāvājums, kas nebija smeķīgs :(
Laba diena visiem!
Rakstu sūdzību šajā portālā pirmo reizi savā mūžā, jo nekad negribējās tērēt savu dārgo laiku kaut kam tādam, bet nu redz, dzīvē vienmēr pienāk pirmā reize. Uzskatu, ka šoreiz mani ar draudzeni piekāsa riktīgi, tāpēc arī rakstu, lai par to uzzina arī citi ;)
Īsumā stāsts tāds. Šodien (17.04.2015) manai meitenei uz e-pastu atnāca lulu "smeķīgais piedāvājums", proti, aizpildot anketu internetā, tiek piešķirta 20% atlaide vienreizējam pasūtījumam lulu.lv! Abi priecīgi, ka labprāt izmantosim šo piedāvājumu, aizpildām anketu un veicam pasūtījumu www.lulu.lv mājas lapā. Protams, sekojam līdz norādēm, ka atlaižu lauciņā ir jānorāda epasta adrese uz kuru atnāca šis piedāvājums. Bet, te nu prieki beidzās. Atbraucot kurjeram, protams, lielas acis un neviens neko nezina. Liekam zvanīt kurjeram uz biroju, tur tas pats, neviens neko nezin. Izteica operatore vēl domu, ka tas attiecas tikai uz piedāvājumiem pašā picērijā nevis uz interneta piegādēm.. Pievienoju vēl ekrānšāviņu no viņu anketas, kuru piedāvā aizpildīt atlaides saņemšanai, kā arī pašu smeķīgo piedāvājumu, kas atnāca uz epastu. Tur nav neviena vārda, ka tas attiecas tikai pasūtījumiem uz vietas.. Uzskatu, ka mēs tikām apmānīti brutālā veidā, jo mani kā klientu neinteresē tas, ka picērijas darbinieki nav informēti par akcijām, kuras uzņēmums reklamē un pat sūta uz potenciālo klientu epastiem.. Ja SIA "Later LTD" (tā pati lulu pica) stipri nepiedomās pie savām mārketinga aktivitātēm, ar laiku tiks zaudēti vēl vairāk klientu, jo pēc šāda gadījuma man nemaz vairs negribās nākotnē kaut ko pasūtīt no šīs konkrētās picērijas. Es pat neko vairs negribu pasūtīt un lulu.lv ir zaudējuši diezgan stabilu klientu, jo šis man nebija pirmais pasūtījums šajā picērijā.
Ceru, ka Lulu picas vadība arī šeit sniegs kādu izsmeļošu atbildi un kompensēs šo pārpratumu ar kādu labu piedāvājumu mums abiem.
Paldies par uzmanību!
Pievienot komentāru