www.sudzibas.lv Lulū Pica Pica nepiegādāta darbinieku nekompetences dēļ + neievēro 49 minūšu

AtrisinātaPica Lulū/ Later LTD SIA - Pica nepiegādāta darbinieku nekompetences dēļ + neievēro 49 minūšu

Gribējām izmantot birojs.lv kuponu 45cm picai un izvēlējāmies doties uz vienības lulu. Apsēdāmies pie galda un pēc lulu.lv saites norādēm sazvanījām dispečeri un pasūtījām "imanta" picu + dubulto sieru uz šo picēriju un gaidījām, kad piegādes dispečere atzvanīs un informēs, ka šoferis ir ieradies norādītajā adresē.
Nosēdējām stundu un tā arī neviens nepiezvanīja. Tad pēkšņi lulū pārdevējs nāca garām un vaicāja vai gadījumā mēs neesam pasūtījuši "imanta" picu. Mēs teicām "jā, bet nu jau stunda garām! " un ko viņš atbildēja ka pica jau uz letes stāv vairāk kā 20 minūtes un kopš neviens nav pienācis pie letes ar kuponu, viņš nevarot nevienam neko izsniegt. Takā stunda jau bija pagājusi un bija atteikums bezmaksas picai, mēs ar sarūgtinājumu un tukšiem kunģiem devāmies uz lido... : (

(nu netērēsim labu kuponu uz kastē sasvīdušu ramdenu picu.)

tā nu mēs netikām pie savas gardās picas, jo jūsu sistēma nav pietiekami atstrādāta. Es saprotu ka jūs esat pieraduši, ka klients ar savu kuponu ir apjucis un iet pie letes, kur viņam atbild, ka vaig zvanīt dispečerei, bet šī mums nav pirmā reize ar kuponu un mēs izlaidām leti vispār, jo zinājām ka tāpat būs jāzvana dispečerei. Tas mums izrādījās liktenīgi!

Ludzu, lūdzu, apmāciet savus darbiniekus, lai nebūtu šādi liekie komunikācijas pārrāvumi!
Vai arī vienkāršojiet savu birokrātiju, lai es varu aiziet "samaksāt" uz vietas ar savu kuponu bez kaut kādām zvanīšanām.

Pasūtījums nr. 1295867 (pica "imanta") https://www.lulu.lv/p/1295867-njjex3lv?_t=1

pasūtījums nr. 1295872 (dubultais siers) https://www.lulu.lv/p/1295872-ajkbb2jg?_t=1

ceru ka pēc mēneša varēšu savu kuponu izmantot bez liekām raizēm.

Novēlu jums veiksmīgu un attīstības pilnu jauno gadu!

-jānis

Sūdzība veiksmīgi atrisināta celerons 07.01.2019

Pica LuLū sazinājās ar mani un pieklājīgā veidā atrisināja šo situāciju. Kompānija arī ļoti atvainojās par šo negatīvo komentāru (skat. augstāk), kas it kā tiek teikts kompānijas vārdā, un informēja, ka tas esot, kāda ļaunprātīga hakera joks.

-Jānis

C

Komentāri (3)

C critical thinker 06.01.2019

kā var ievērot 49 minūtes piegādei, ja jūs sēžat picērijā?

C celerons 06.01.2019

Kuponu ir iespējams izmantot tikai caur piegādi un tad tālāk ir viņu pašu sistēma: "Pasūtījuma atvešanas laiku sākam skaitīt no brīža, kad piegādes dispečere pasaka laiku, kad pasūtījums ir pieņemts, un beidzam skaitīt, kad piegādes dispečere atzvana klientam un informē, ka šoferis ir ieradies norādītajā adresē."

R Realisms 06.01.2019

Lulu picērija vispār ir nožēlojams kantoris, sevi cienošs cilvēks tur nepasūta neko.
Dārgi, negaršīgi un obligāti ar nervu čakarēšanu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes