L"T SIA - Egoistiska pieeja klientu apkalpošanā
Mums sagadījās tā, ka slēdzot līgumu ar Hoetiku bijām vienojušies , ka atkritumu konteineru izved mēneša pēdējajā svētdienā, bet šogad jūnijā pēc grafika sanāca ieplānota iepriekšpēdējā mēneša svētdiena. Mēs sajaucām šīs dienas un ieplānotajā dienā mūsu atkritumus neizveda. Es zvanīju uz klientu apkalpošanas centru pēc nedēļas un centos pārlikt izvešanu, bet klientu apkalpošanas speciāliste, kura atteicās nosaukt savu vārdu un uzvārdu, pateica , ka es esmu nokavējis 3 dienu termiņu, kad es varēju izteikt pretenzijas, līdz ar ko tās vairs nav pieņemamas. Tāpat man tika pateikts, ka uzzināt firmas vadības koordinātes nav iespējams, līdz ar to man kā klientam nav iespēja komunicēt ar personām , kas nes juridisku atbildību šajā firmā. Mani neapmierina šis vienpusīgi noteiktais 3 dienu termiņš, un vēlos to līgumā mainīt. Cienījamie lasītāji , ja Jums ir zināms L&T izpilddirektora, vai valdes priekšsēdētāja telefons vai e-pasts , lūdzu nopublicējiet to, būšu ļoti pateicīgs. Es uzskatu, ja es esmu samaksājis par pakalpojumu, un tas nav noticis, ir jāatdod nauda, vai nu arī tas ir jāizdara citā termiņā.
Pievienot komentāru