Par LMT tehnisko servisu - Sabojāja manu MacBook Pro 13 un samainija jaunu lādētāju uz veco
Nodevu savu Pusgadigo Macbook Pro 2017 uz servisu Lmt ar visu komplektāciju (karba, ladetajs, vads) , pec 2 nedeļam saņemu atpakaļ savu macbook at jaunien skrapejumiem un ar citu vadu (pat krāsa ir pelēka, nevis balta) , pats ladetajs kluva loti saskrapets. Es uzrakstiju iesniegumu servisa centra priekšniekam, bet sanēmu negatīvu atbildi. “mēs pat neņēmām vadu arā no kārbas... Tā kā makbuks ir noformēts uz kompāniju, es nevaru nekā atrisināt šo problēmu. Bet gribu lai tas nepaej garām, un Lmt turpina apmaldit cilvēkus.
Komentāri (3)
Kas tad ietilpst saja servisa, ko likpirkstiiba pasam nelauj izdarit?
Man bija līdzīga situācija, nodevu telefonu garantijas remontā pie lmt, saņēmu atpakaļ saskrāpētu un pie tam vēl nesalabotu.
Ielieku fragmentu no manas sūdzības, fiksējiet iekārtas stāvokli pirms un pēc servisa (ja pēc tad uz vietas salonā kopā ar darbinieku izpakot).
"UN ĻOTI SVARĪGI. Tad, kad Jūsu telefonam tiek nomainīta baterija, nofiksējiet telefona stāvokli pirms un pēc servisa. Jo mainot iphone bateriju , uz korpusa tika izdarīti bojājumi un tur, kur telefons tika taisīts vaļā, (nosauksim to par šuvi(?)/spraugu (?)- es sieviete daudz ko nesaprotu), tur telefons vairs tik ļoti nepieguļ un var redzēt,kur tas tika taisīts vaļā). Līdz ar to uz vietas ir jāuztaisa oficiāls akts (tas vienalga, ka viņi to nepiedāvā- pieprasiet!), lai oficiālos dokumentos šie bojājumi tiek fiksēti. Jo, kad nākamreiz vērsīsieties ar problēmu, viņu atbilde būs- telefons bojāts, jūs neesat adekvāti lietojis, pats sasitis, garantijas noteikumi nedarbojas, pats taisījāt vaļā utml.)"