www.sudzibas.lv LMT Slikts serviss, krāpšana

LMT - Slikts serviss, krāpšana

Tātad viss sākās ar to, ka strauji pasliktinājās interneta ātrums. Es uzreiz gāju uz lmt klientu centru, lai saprastu kā rīkoties un risinātu situāciju. Centrā 07.22 man Saka, ka varu rakstīt iesniegumu - pamatojoties uz to, ja interneta ātrums ir neapmierinošs, vēlos lauzt līgumu bez soda naudas. Iesniegumu uzrakstu un nosūtu. Tālāk saku, ka šo internetu šobrīd vairs jau vispār neizmantoju (jau biju panemis no citas kompanijas mbb) . Darbinieks atbild, ka labi viss kārtībā, ka viņš apstādinās rēķinu. Tikmēr kamēr man nepiezvana atpakaļ no lmt un nepaņem mērījums.
Centra darbinieks Saka, ka man tuvāko dienu laikā atzvanīs un tad arī vajadzēs iesūtīt interneta ātruma mērījums. Rezultātā neviens nepiezvanīja!
Vēlos tikai izcelt, ka tas bija jūlijs un šo lmt mājas internetu jau vispār neizmantoju.
Tālāk vēl joprojām neesmu saņemsi zvanu no lmt un augustā atkal dodos uz lmt centru, lai saprastu, kas notiek, jo tas, ko solīja centra darbinieks netika izdarīts.
1. Jo man neatzvanīja
2. Man tika iesūtīt jauni rēķini, kaut arī darbinieks solīja, ka rēķinu apstādināja.
Tātad atnāku uz centru origo. Šoreiz jau paņēmu līdzi arī visu rūteri. Izskaidroju visu situāciju. Parādu mērījums, pasaku, ka ruteri esmu panemsi līdzi. Darbinieks vēl atzīst, ka interneta ātrums ir neapmierinošs. Bet paskaidrot situāciju nevar un Saka, ka nav atbildīgs par citiem darbiniekiem centros un informāciju, ko viņi sniedz, jo pats neesot bijis klāt.
Tas viss rezultējas ar to, ka man jāraksta atkal iesniegumu par, ko velis lauzt līgumu. Darbinieks vēl pasaka, ka šoreiz ar mani noteikti sazināsies un piezvanīs, ka arī centra atstāju rūteri.
Protams, ka atkal man neviens nepiezva!
Tad šodien 11.10.22 es zvanu uz Lmt un jautāju, kas īsti notiek, jo jau otro reizi solītais netiek nekāda vaida vai formā izpildīts. Tad man paskaidro, ka abas reizes centra darbinieki nav sniegusi pareizu informāciju un nav nodevuši tālāk tehniskajām dienestam to, ka ar mani ir jāsazinās. Vēlos arī izcelt, ka tas viss tiek pasniegts tāda tonī it kā tā būtu mana vaina, ka darbinieki ir nekompetenti un neprofesionāli. Šī operatore pasaka, ka neko darīt nevar, ka viņa nav atbildīga par to, ko Saka centra darbinieki. Lai es rakstu sūdzību uz šiem darbiekiem un varu iesniegt vel vienu iesniegumu un cerēt, ka viņi man atbildēs.
Briesmīgs internets, briesmīgs serviss un briesmīgs darbinieki.

11.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes