LMT - Slikts serviss.
Nopirku telefonu, pēc mēneša nojuka, 2 mēnešu gaidīju, kad saremontēs garantijas remontā, beigās pateica, ka dos citu. Kad bija jāiet pakaļ, tad izrādījās, ka telefona nemaz nav.
Sliktākā, dārgākā un bejēdzīgākā kompānija. Nevienam neiesaku.
Komentāri (3)
Kā tas ir-telefona nav?
Par LMT kantori neko labu pateitk nevaru (lielāks čakars ar ptac un lmt dzīvē nav bijis), bet jā, kā tā var būt, ka telefona nav?
Profesionāli un tehniski LMT mobilo telefonu servisam nav līdzvērtīga servisa visā Baltijā. To es zinu pilnīgi droši.
Savukārt, kad runājam par klientu apkalpošanas kvalitāti, tad man liekas, ka ar komāniju ir līdzīgi kā ar bagātu vecāku bērnu - liela nauda samaitā.
Iespējams, ka tā stingrā un drošā "mammas" aizmugure un biezais naudas maks ir par iemeslu tam, ka konkrēts serviss pārāk maz rūpējas par servisa apkalpošanas kvalitāti.
Tā kā servisa "bagātā mamma" joprojām pieder mūsu Valstij, es ceru, ka tomēr, servisa vadība tiks ārā no šāda tipa uznēmumos valdošās birokrātijas, un saņemsies un sāks beidzot strādāt ar "izlaisto bērnu"! :)