www.sudzibas.lv LMT Slikts serviss

LMT - Slikts serviss

Iegāju noskaidrot situāciju par savu LMT apdrošināšanu, lai saprastu, vai tā ir izbeigta. Viens no pirmajiem darbiniekiem, šķiet, ka neko nesaprot un nespēj paskaidrot, kas notiek. Viņš man uzdod jautājumu - kad tika izbeigta apdrošināšana? Es, protams, to neatceros no galvas, tāpēc pati meklēju atbildi savā "Mans LMT" aplikācijā telefonā. Papildus viņš man saka, ka it kā caur telefonu to nevar izdarīt, ka jāskatās caur “lietotni”. Es prasu, ko viņš ar to domā, un saņemu atbildi - caur LMT lietotni!

Pati bez palīdzības atradu savā e-pastā no LMT sūtīto dokumentu par apdrošināšanas līguma izbeigšanu, kur rakstīts datums 31.07.24.
1. Darbinieks saka, ka tā ir polise.

Tad uzreiz saņemu pretjautājumu - kāds tad īsti bija jūsu jautājums vai problēma?

Prasīju otram kolēģim, vai viņš nevar iedziļināties šajā - salīdzinoši vienkāršās, situācijas risināšanā. Viņš mazliet iedziļinājās un pateica, ka šī polise ir kļūda no LMT puses un ka apdrošināšana ir izbeigta.

Nākamo telefonu un tā apdrošināšanas iegādi pie LMT visticamāk neapsvēršu, jo, ja darbiniekiem ir tik sarežģīti redzēt savā sistēmā, kad man ir izbeigta apdrošināšana, rodas jautājums - kāds tad būtu klientu apkalpošanas serviss, ja man būtu jāpiesaka telefona bojājuma apdrošināšana, kur ir daudz vairāk formalitāšu?!

Šī situācija notika 31.08.24. ap plkst. 11:00 Rīga Plaza LMT centrā.

31.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

Good Intentions 31.08.2024

Visu laiku jauni darbinieki - ko darīt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes