LMT - Piestādīts rēķins mirušam cilvēkam
Slēdzu sava vīra LMT numuru, miršanas apliecību iesniedzu protams nejau miršanas dienā, bet gan 2 nedēļas vēlāk. Tomēr LMT neveica pārrēķinu un piestādīja rēķinu jau mirušam cilvēkam, aizbildinoties ar to ka miršanas apliecība tika iesniegta vēlāk. Vai tad tiešām nepietiek ar miršanas apliecību, lai pārrēķinātu rēķinu līdz brīdim kad bija dzīvs un izmantoja LMT pakalpojumus. Esmu ļoti neapmierināta ar šadu situāciju, ka bija jāapmaksā šis rēķins, labi ka pati sen vairs neizmantoju LMT pakalpojumus.
Komentāri (2)
Ar viena no līdzēju nāvi izbeidzas arī pats līgums, tātad rēķinu varēja prasīt tikai līdz miršanas apliecībā norādītajam miršanas datumam, kā arī tikai no mirušā mantiniekiem.
Skarbi, ka šāda ir LMT attieksme..