LMT - Parādu piedziņa bez informēšanas
Šodien saņēmu automatizētu zvanu no creditreform par to, ka mans parāds ir nodots parādu piedzinējiem. Piebildīšu, ka man nekad nav bijušas problēmas ne ar viena rēķina apmaksu. Uzreiz atzvanīju, protams. Lmt esot iesniedzis uz parādu piedziņu manu rēķinu, kura apmaksa nav veikta savlaicīgi. Viss esot e-pastā, creditreform sieviete man Saka nosvērtā, bet ļoti kaitinošā un robotizētā tonī. Pārbaudu, ka nekas man no Lmt nav sūtīts n-tos gadus. Nē, esot. Es jautāju, vai tad tiešām Lmt (telekomunikāciju kompānija!) man nevar piezvanīt, lai palūgtu apmaksāt kavētu rēķinu. Nē! Diemžēl Latvijā izrādās, ka uzņēmumiem "nav jāskraida pakaļ un jāmeklē, kāpēc nemaksājat", tā esot patērētāja atbildība atcerēties, kam, kad, cik un par ko jāmaksā! Lieliski! Un man ir jābūt tai, kura zvana un meklē, kāpēc lmt nav man atsūtījis rēķinu! Lieki piebilst, ka pirms pusotras nedēļas es pati lmt filiālē lūdzu biznesa nodaļai ar mani sazināties, lai man izteiktu piedāvājumu, kas līdz šim brīdim nav izdarīts! Nu nē, paldies, lmt, es vairs nevēlos no jums saņemt zvanu nekad. Briesmīgi - dārgākais un nedraudzīgākais serviss!
Komentāri (3)
E-pasts pareizs norādīts?
Ja entos gadus nekas nav sūtīts, tad iespējams kaut kāds cits e-pasts norādīts saziņai. Pārbaudiet mans lmt lapā.
LMT , Man ar bij līdzīga situācija un mani iemeta creditreformai kaut bija norunāts kad es samaksāšu gan par pagājušo mēnesi gan par esošo bet nekā mani iemeta piedzinējos , pēc nomaksas piedzinējiem vairs pie lmt neatgriezīšos sliktākais servis diemžēl