LMT - Par pakalpojumu līdzsavienojums+konferences zvans
Lūdzu vai kāds man var paskaidrot no LMT puses kāpēc man jāatsakās un jātērē sava nauda par pakalpojumu, kuru es neesmu pieteikusi-runa ir par pakalpojumu līdzsavienojums+ konferences zvans. Visiem LMT klientiem ir izsūtītas īsziņas, ka ir pieslēgts pakalpojums un kurš nevēlas tad ir jāsūta īsziņa un jātērē nauda, ka šo pakalpojumu nevēlas un lai atslēdz. Vai vienkāršāk nebūtu piedāvāt tiem kas vēlas un tad tiem pieslēgt pakalpojumu, nevis tracināt pus Latvijas?Jo mēs jau nezināt kādas būs sekas, ja šo īsziņu par atteikumu neaizsūta?
Komentāri (14)
Jāvēršas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai uzliek LMT par pienākumu atslēgt šo pakalpoj. tiem., kas nav tam pieteikušies + sodu. Nevis kādam nez kāpēc jāatsakās, bet, ja kāds kaut ko izvēlas, tam ir jāpiesakās.
Tāda ir LMT attieksme pret saviem klientiem - viņu tiesību un laika ignorance.
Man tāda pati problēma-zvanīju uz LMT, tur vispār sviescc-, operatore maļ tikai savu maļamo, ka dažiem klientiem pakalpojums ir nepieciešams, ja man nevajag, lai atsakos. Uz jautājumu, kāpēc man jāatsakās, ja neesmu pieteikusies -neko sakarīgu atbildēt nespēja .Esmu vīlusies LMT.
Bet rezultati jums visiem bus piestaditi rekinos:(
Esmu jau nedelu prom no LMT, ir apriebusies vinu zagsana un kraapsanas.
...tas jau nekas, ka tā sms, kas jānosūta, lai atteiktos, ir BEZMAKSAS... :D
LMT ir nepamatoti dargs .
Jā ir padārgs... Man kādus 8 gadus bija LMT pieslēgums. Daudz sanāca zvanīt uz citiem operatoriem. Katru mēnesi rēķins ap 30ls. It kā bija žēl, bet pārgāju uz citu operatoru. Pēdējais rēķins 12ls... Ir atšķirība... un mazāk kā senāk arī neesmu runājusi..drīzāk pat vairāk...
LMT ir izdevīgs, ja draugiem un ģimenes locekļiem ir LMT, bet ja nav, tad padārgi sanāk.
Labi, lai atteiktos -īsziņa bezmaksas, bet kurš man var paskaidrot, kas notiks tajā gadījumā, ja es to atteikumu neaizsūtu, man domājams, ka LMT uzskatīs, ka es pakalpojumam esmu piekritusi un liks maksāt. Un cik ļaužu tās LMT atsūtītās īszziņas vispār nelasaun neiedziļinās saturā?
Man lika maksat vel ilgi kadus 3 menesus, kamer nepizvaniju un nenolamaju, teicu telefons sen jau atslegts, neviens nezvana a rekini nak un nak.
blia, vel bus par to visu jamaksa? es domaju ka bez maksas... nu gan maitas... vinjiem taa jau izdevigi kad cilveki izmanto lidzsavienojumu=cilveki vairaak runaa.
Jebkurš Latvijas MT operators ir izdevīgs, ja runā tikai ar šim operatoram pieslēgtajiem. Tikko jārunā arī ar pārējiem, tā rēķins aug griezdamies. Pat Bitei ;)
Zuze, vai noteikumus lasīji? Šis pakalpojums ir par brīvu visiem LMT klientiem.
http://www.lmt.lv/lat/abonentiem/pakalpojumi/zvanu_pakalpojumi/lidzsavienojums
"Pakalpojumam Līdzsavienojums + Konferences zvans nav ne pieslēgšanas, ne abonēšanas maksas."
Maksā tikai par savu izejošo zvanu, ja zvanīji pats. Patiesībā ļoti ērta lieta, ja ir garāka saruna un pa vidu piezvana kāda, kuram jāpasaka pāris vārdus.
Es trīs mēnešus cenšos to izslegt. lmt mājaslapa rakstīts, ka to var idarīt icentrā. bet kur tieši - nav rakstīts. nav laika iet uz viņu klientu apkalpošanas centru vai zvanīt uz viņu bezmaksas numuru un gaidīt 15 minūtes, kāmēr visi operatori ir aizņemti.
Bezmaksas var atslēgt sūtot iesniegumu uz e-pastu vai manslmt.lv!
KUR IR PROBLĒMA?
problēma ir tā, ka LMT man pieslēdz to, ko negribu.
šis pakalpojums veido papildus izmaksas, jo visbiežāk es nevaru pārtraukt esošo sarunu, un man jāatzvana cilvēkiem, kas pa vidu ir zvanījuši. Turpretī aizņemta signāla gadījumā tie cilvēki man atzvanītu pēc neilga laika. Kā arī tas rada nepatīkamu priekšstatu, ka es esmu tāds, kas bieži nevaru pacelt klausuli (visbiežāk cilvēki nepamana vizuālo paziņojumu "gaida", jo klausule atrodas pie auss - tikai dzird, ka izsauc un es neceļu).
Es arī uzskatu, ka LMT šādā veidā krāpjas, un, protams, rada tikai manu neapmierinātību ar kompāniju kopumā. Diemžēl, nedomāju, ka alternatīvas ir labākas, tāpēc pagaidām vēl esmu lmt klients, bet mīnusi krājas...