LMT pakalpojumi un klientu serviss - Briesmīgs klientu serviss un ziņu ignorēšana
Labdien. Esmu Lmt klients nu jau gadus 10 (6 iekārtas esmu iegādājies par pilnu cenu, divi datori, divi telefoni un vēl bezvadu austiņas divi pāri) . Problēma ir ar internetu, iet labi ja uz 20% esot mājās (Rīgas centrs, Tallinas/čaka krustojums, kas ir absurdi, manuprāt. Sazinoties telefoniski man nepiedāvā nekādu risināju, kā tikai jaunu torni, bet kā jau es pats noprotot - tas netiks celts drīzumā. Tā vietā man operators piedāvā mājas interneta rūteri, kas maksā 15 eiro mēnesī. Pasakiet man, lūdzu, ja man neiet internets mājās, cik ļoti es gribēšu pieslēgt vēl vienu internetu? Savukārt, rakstot mani ignorē. Raksta, ka izskatīšot 10 dienu laikā un došot ziņu, bet nu jau divas nedēļas klusums. Teikšu godīgi, jūtos kā muļķis un problēma netiek risināta. Tāpēc pāriešu pie tele2, jo viņi spēja man piedāvāt visu uz pusi lētāk kā lmt, lielisks klientu serviss un neierobežots internets uz pusi lētāks un reizes 10 ātrāks. Esmu ļoti vīlies lmt.
Komentāri (1)
Par veikalu maxima iespējams ir arī daudz sūdzību, bet visi tāpat iepērkas:)