LMT - LMT jaunais biznesa plāns
Esot LMT klientam vairāk kā 10 gadus nekad prātā neienāktu, ka LMT ir sācis jaunu akciju/biznesa plānu: "nopelni uz klientu vairāk!"
LMT ir nemanāmi pielicis klāt manam ikmēneša rēķinam ap 160 Ls par to, ka es ar katru mēnesi sāku lietot telefona pakalpojumus mazāk un mazāk. Acīmredzot, LMT ir sapratis, ka sācis pelnīt mazāk uz mani un "paredzēto" naudu tomēr gribējis dabūt atpakaļ. Runājot ar LMT klientu servisu, viņi atsaka dot jebkādus komentārus, kur šī bilance radusies, uz jautājumu par mēneša sarunu izdruku var atbildēt ar "šādus datus jūs varat tikai izlasīt šeit uz vietas BEZ datu saņemšanas uz rokas un iznešanas no ēkas". Pēc nemitīgas runāšanas ar LMT, viņi priecīgi man paziņoja, ka rēķinu varot samazināt par pāris latiem, jo redz atraduši kādu kļūdu, bet nekāda informācija man netika sniegta. Lielā naudas summa tik un tā jāsamaksā. Pēc pāris mēnešu cīņas ar "lielo Gigantu", samaksāju naudas summu, atteicos no LMT pakalpojumiem. Miers mājās....
Kā LMT klients, esmu bijis kā "patriots" un nekad nedomāju pāriet uz citu tīklu, zināju, ka maksāju par pārklājumu un par prestižu. Bet acīmredzot LMT mani redz kā "naudas maisu" un vēsā mierā atzīmējis mani savā datu bāzē kā vienu no "jaunais biznesa plāns - nopelni vairāk uz klientu" personām.
Arī kāda no manām paziņām ir iekļauta šajā "jaunajā biznesa plānā" ar pat lielāku naudas summu, kas jāpiemaksā, lai tikai varētu savā telefonā ielikt LMT sim karti, kas visticamāk jau ir nomainīta uz Tele2 vai Biti. Manai paziņai tika sniegti paskaidrojumi, ka gan jau, ka bērns saspaidījis telefonu, bet aizmirsu piebilst, ka manai paziņai nav bērnu.....
Komentāri (2)
Nesen pargāju uz Biti, pirms tam bija LMT. Tarifa plānus esmu pārslēdzis vismaz 3 reizes, un par šo pakalpojumu vēl samaksājot! Par zonu konkurentiem tie ir meli bitei un tele2 ar zonu un tīkla parklājumu ir viss kārtībā. Pie tam esot LMT klients es maksāju par numuru noteicēju, kas konkurentiem kā pakalpojums ir bezmaksas.
Es biju LMT kliente 7 gadus... runājot aizvien mazāk, rēķins auga aizvien lielāks un lielāks. Kad vienu mēnesi rēķins bija dubultā, loģiski, ka apmaksāt visu summu uzreiz nevarēju, jo biju rēķinājusies ar konkrētu summu un palūdzu sadalīt maksājumu, jo nesaprotama iemesla pēc man arī nevēlējās dot sarunu izdruku. Vienvārdsakot pārgāju uz biti un lai varētu salīdzināt - LMT rēķina summa mēnēsī par mana numura apkalpošanu, bitē man pa tādu pašu summu mēnesī ir 4 numuri un 3 mazcenas tel...
bite rullē