LMT - Krāpšana
Labdien!
2019. Gada 12. Martā, balstoties uz rakstisko iesniegumu, tika pilnībā atslēgts pakalpojums Lmt internets telefonā numuram xxxxxxxx. Pēc operatoru vārdiem, no jauna pieslēgt šadu pakalpojumu ir iespējams tikai filialē uz iesnieguma pamata.
Pētot 2020. Gada jūnija rēķinu, es konstatēju, ka man rēķina ir iekļauta pozīcija 1gb internets telefonā.
Es uzdevu jautājumu, kāpēc šī pozīcija ir manā rēķinā.
Kā man atbildēja Lmt, tad es it kā aktivizēju to pakalpojumu elektroniski 2020. Gada 13. Jūnijā portālā mans Lmt.
Taču gribu pateikt, ka tā nav taisnība, jo es fiziski nevaru pie tās pieslēgties — esmu pensionārs, man nav ne bankas, ne smart id, ne citu pieslēgšanas opciju. Attiecīgi man tur pat nav pieraksta.
Es izpētīju arī citus rēķinus no Lmt un konstatēju, ka arī 2020. Gada maija rēķinā ir iekļauta pozīcija internets telefonā 1gb (skat. Pielikumu) .
Tas norāda uz to, ka Lmt runā melus.
Kopumā es konstateju, ka jau ilgāku laiku es saņēmu rēķinus, kuros ir iekļauta šī pozīcija.
Attiecīgi, es maksāju naudu par pakalpojumu, kuru es nelietoju.
Lūdzu publicēt šo informāciju masu saziņas līdzekļos, jo es gribu pabrīdināt citus cilvekus, tai skaitā pensionārus, kurus tādā vai līdzīgā veidā piekrāpj lmt.
Ar cieņu,
ludmila Kiseļova
Lmt atbilde:
pārbaudot jūsu pieteikumā minēto, redzam, ka pakalpojums internets telefonā neatkarība, pamatojoties uz jūsu lūgumu pieslēguma numuram xxxxxxxx tika atslēgts 2019. Gada 12. Martā. Kā arī pieslēgumam tika aktivizēts interneta pakalpojumu administrēšanas (ar īsziņas palīdzību) aizliegums.
Pakalpojuma "internets telefonā 1gb" aktivizēšana 2019. Gada 13. Jūnijā pieslēguma numuram 26855555 tika pieteikta portālā mans Lmt, pēc tam, kad numura lietotājs pakalpojumu nesekmīgi bija mēģinājis aktivizēt ar īsziņas palīdzību. Mūsu starpā noslēgtā sadarbības līguma nosacījumi paredz, ka šāds klienta elektronisks darījums un/vai rīkojums ir līdzvērtīgs pašrocīgi parakstītam klienta rakstiskam dokumentam un ir klientam saistošs.
Ņemot vērā iepriekš minēto, Lmt nav pamata pārskatīt jums sagatavotajos lmt rēķinos pieslēguma numuram xxxxxxxx aprēķinātās maksas.
Komentāri (2)
Nezinu, laikam tas nav serviss, bet laikam šādās situācijās vajadzētu klientiem atslēgt attālinātos vadības instrumentus. Ja jau nejēdz lietot un pēc tam rada tikai problēmas un ceļ neslavu, labāk, lai stāv klientu apkalpošanas centros rindā un ar paša roku, (lai pēc tam neteiktu, ka kāds kaut ko nesaprotamu pagrūda parakstīt) raksta iesniegumu par katru darbību. Un pēc tam nebūs nekādu pārpratumu. Neērti, jā, bet viss korekti.
Runā melus? Tas ir no kādas valodas? :-D
Tiec galā ar saviem izmetņiem!